وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مد دهه 80 اروپا برگشته است!

مد دهه 80 اروپا برگشته است!
قوانین مدی که مربوط به دهه هشتاد بوده و ما فکر می کردیم برای همیشه به گوشه تاریک کمدهای لباس رفته ، بازگشته است؛

 
قوانین مدی که را مربوط به دهه هشتاد بوده و ما فکر می کردیم برای همیشه به گوشه تاریک کمدهای لباس رفته ، بازگشته است؛
این کار توسط چهره های مشهوری مانند آگنس دین، درو باریمور و آلیس دیلال انجام گرفته است. این مدهای قدیمی عبارتند از : کفش های پوستی، موهای فر بسته شده.
مد دهه 80 اروپا برگشته است!
اگر شما این مد را به یاد نمی آورید، باید بدانید که در دهه هشتاد کفش های غلاف مانند پوستی بسیار رواج داشت، هیچ وقت هم کاملا کنار گذاشته و فراموش نشد، هنوز مجموعه های بزرگی از آنها وجود دارد، اما تردید داریم که آگنس در خرید اخیرش مد چندان جالبی برای خود انتخاب کرده باشد، احتمالا زمانیکه در مغازه های نیویورک  بدنبال آخرین طرح ها بوده نتواسته انتخاب درستی داشته باشد. این حرف ما برای درو باریمور نیز صدق می کند. او نیز در انتخاب مد جدید برای خود با شکست مواجه شده است اما هر دو این خانم ها با جرات تمام بر انتخاب خود پافشاری می کنند.

این طرح های قدیمی همه توسط ریبندز طراحی شده ؛
ما هم کارهای او را دوست داریم و این ظاهر گرافیکی را برای حال درست می دانیم، این طرح های پوستی برای کفش انتخاب زیرکانه ای برای کسانی است که بدنبال تنوع هستند. اما، بعد از دیدن سایت مدل مشهور “آلیس دیلال” صبر ما هم تمام می شود.مطمئنا ، حتی کسانی که در حرفه مد اهل ریسک هستند نباید اجازه بدهند خانم های شیک پوش مدهای نادرست و ظاهری ناپسند برای خود درست کنند. به هر حال ، اگر شما واقعا احساس می کنید که این ظاهر و این مد را دوست دارید می توانید از ظاهر این خانم آمریکایی الگو بگیرید؛ انتخاب با خودتان است!