وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان و علل ریزش ابرو

درمان و علل ریزش ابرو
افراد زیادی با ریزش موی ابرو روبه رو می شوند و این امر باعث نگرانی آنان می شود. آیا راه حلی برای رفع این عارضه وجود دارد؟به نکاتی در این خصوص پرداخته ایم که خواندن آن جالب است.

واقعیت امر این است که راه های زیادی برای رشد مجدد موی ابرو وجود دارد اما احتمال رشد سریع ابرو، تقریبا محال است.در بیشتر مردم علت ریزش ابرو یک بیماری خودایمن به نام «Alopecia Areata» است که روی ابرو،موی سر یا هر قسمت از بدن که مو دارد،تاثیر می گذارد.ریزش موی ابرو به خصوص اگر با موارد دیگری همراه شود،جای نگرانی دارد.
این عارضه در واقع در پی اشتباه سیستم ایمنی بدن روی می دهد.سیستم دفاعی بدن پیاز مو را به عنوان باکتری تشخیص می دهد و با حمله کردن به آن از بدن دفاع می کند.متاسفانه این امر باعث ریزش مو می شود.
 
درمان:
رشد موی ابرو به سرعت انجام نمی گیرد؛ اگر به علت Alopecia و یا بیماری دیگری دچار ریزش مو شده اید،کمی طول می کشد تا مجدد موهای شما رشد کند.
خبر خوش این است که اگر به عارضه «Alopecia» دچار شده اید دوباره پیاز مو تحت تاثیر حمله سلول های سفید قرار نمی گیرد،بنابراین با شکل گرفتن سلول های جدید موی جدید رشد می کند.استرس یا کمبود مواد غذایی می تواند باعث ریزش ابرو شود.تنها راه مناسب در این مورد رعایت رژیم غذایی و کاهش استرس است.در هر حال اگر دچار این عارضه شده اید،بهتر است پزشک خود را مطلع کنید زیرا می تواند نشانه اختلال حادتر باشد هر چند که در اغلب موارد مسئله مهمی نیست.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره