وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرقت و تعرض، انگیزه قاتل سریالی زنان ماهشهری

سرقت و تعرض، انگیزه قاتل سریالی زنان ماهشهری
قاتل سریالی زنان ماهشهری با اعتراف به اینکه سرقت و تعرض هدف اصلی اش از این جنایات بود نحوه قتل دو قربانی را بازسازی کرد. این قاتل 38 ساله که حکیم نام دارد طعمه های خود را از بین دختران و زنان 20 تا 30 سال انتخاب و آنان را با کشاندن به منطقه یی خلوت خفه می کرد.

رضا ابوالحسنی- دادستان ماهشهر- با بیان اینکه قاتل طعمه های خود را به عنوان مسافر سوار خودرواش می کرد، گفت؛ «مقتولان که هر یک برای انجام کاری از خانه خارج شده بودند با این تصور که متهم مسافرکش است سوار اتومبیل او می شدند. به عنوان مثال اولین مقتول که دختری 20 ساله به نام «م- الف» است به قصد رفتن به دانشگاه و شرکت در امتحان از خانه اش خارج و سوار خودروی قاتل شده بود. یکی دیگر از قربانیان نیز که زنی 25 ساله است برای شرکت در کلاس رایانه از منزل بیرون رفته بود.»

در حالی که پلیس تصور می کرد فقط سه زن قربانی قتل های سریالی شده اند حکیم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به کشتن چهار نفر اعتراف کرد و کارآگاهان متوجه شدند «م- الف» دختر ناپدید شده یی است که به خاطر پیدا نشدن جسد نامش در فهرست قربانیان قرار نگرفته است. قاضی ابوالحسنی در این باره گفت؛ طبق اعترافات متهم وی این دختر دانشجو را سوار خودرواش کرد و بعد از خفه کردن جسدش را داخل زباله های شهرداری انداخت.

هر چند تحقیقات گسترده یی برای پیدا کردن جنازه این مقتول در زباله های شهرداری انجام شده، تاکنون پیکر او کشف نشده و ممکن است جسد او در زمان سوزاندن زباله ها از بین رفته باشد. دادستان ماهشهر در ادامه به تشریح شگرد متهم برای ارتکاب قتل پرداخت و گفت؛ این مرد مقتولان را به عنوان مسافر سوار می کرد سپس آنها را به بیابان می برد و آنان را در خودرواش با روسری و طناب خفه می کرد. او از این قتل ها قصد سرقت داشت اما هیچ یک از قربانیان طلا همراه نداشتند. متهم سپس به آنها تجاوز و در بیابان رهایشان می کرد.

ابوالحسنی اضافه کرد؛ این متهم در اقدامی عجیب بعد از انجام قتل ها با فوریت های پلیسی 110 تماس می گرفت و محل قتل و جنازه را اطلاع می داد و برای دسترسی سریع پلیس نزدیک جنازه یک علامت مثل پرچم یا پارچه روی چوب نصب می کرد. این مقام قضایی درباره خصوصیات قاتل سریالی گفت؛ این مرد 38 ساله بسیار باهوش است و حتی توانسته بازجویان را تحت تاثیر قرار دهد. او دارای اطلاعات عمومی بالایی است و شغلش برقکار صنعتی بود. وی درباره روند دادرسی این پرونده گفت؛ بازسازی صحنه های قتل در دستور کار قرار گرفته و تاکنون قتل دوم و سوم بازسازی شده است.

دادستان ماهشهر ابراز امیدواری کرد تا سه ماه آینده قرار مجرمیت و کیفرخواست این پرونده صادر و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان خوزستان ارسال شود. ابوالحسنی افزود؛ اولیای دم مقتولان از متهم به قتل شکایت و تقاضای قصاص وی را کرده اند.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره