وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 و 30 دقیقه دیدار خود را در ورزشگاه فولادشهر آغاز كردند كه در پایان این دیدار با نتیجه یك بر یك به پایان رسید.

2 تیم بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند؛ اما در نیمه دوم پرسپولیس در دقیقه 53 توسط كریم باقری و شوت محكم این بازیكن به گل رسید؛ اما 5 دقیقه بعد سید محمد حسینی، مدافع پیش تاخته ذوب‌آهن توپ حاصل از یك اوت دستی را به گل تبدیل كرد و كار را به تساوی كشاند.

در ادامه مسابقه ذوب‌آهن روی 2صحنه و با شوت‌های خطرناك فرهادی و مسلمان دروازه پرسپولیس را تهدید كرد كه این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد.

ذوب‌آهن همچنین در دقیقه 93 توسط كاسترو یك موقعیت مسلم گلزنی را با بی دقتی این بازیكن از دست داد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

علیرضا فغانی قضاوت بازی را برعهده داشت و به به مصطفی صالحی‌نژاد و محسن مسلمان از ذوب‌آهن و مجتبی شیری و محمد پروین از پرسپولیس اخطار داد.

تركیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید محمد حسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، مصطفی صالحی‌نژاد، قاسم حدادی‌فر (56-ایگور كاسترو)، محمد منصوری، اسماعیل فرهادی، كیوان امرایی (40-محسن مسلمان) و محمد قاضی (86-سینا عشوری)

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

تركیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، نبی‌الله باقری‌ها، علیرضا محمد، مجتبی شیری، عادل كلاه‌كج (72-حمیدرضا علی‌عسگر)، كریم باقری، حسین بادامكی، محمد پروین (67-وسلی برزیلیا)، میثم بائو و هادی نوروزی (76-مجتبی زارعی)