وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جالب ترین صحبت‌های نامفهوم افراد برجسته!!

جالب ترین صحبت‌های نامفهوم افراد برجسته!!
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می دهد "جرج بوش" رییس‌جمهور پیشین آمریکا توانسته است در صدر لیست شخصیت‌هایی قرار بگیرد که در سخنرانی‌های خود سخنانی نامفهوم و بی‌ربط گفته‌اند.
بوش در سال 2004 گفته بود: "دشمنان ما بسیار خلاق هستند و ما نیز این‌گونه هستیم. آنها هرگز از فکر کردن به آسیب‌زدن به کشور و مردم ما دست بر نمی‌دارند و ما نیز این‌گونه هستیم".
تلگراف آورده است : بوش با این جمله مشوش خود توانست گوی سبقت را از حریفان برجسته خود که در میان آنها نام "گوردون براون" نخست وزیر انگلیس هم دیده می‌شود، برباید.
در این نظرسنجی اینترنتی که در ان بیش از چهار هزار نفر شرکت کردند بعد از بوش، ارنولد شوارتزینگر، بازیگر معروف امریکایی و دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق این کشور قرار دارند. اریک کانتونا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق امریکا نیز جزو افرادی هستند که نمونه های فراموش نشدنی از جملات نامفهوم را بیان کرده اند.
این جمله رییس‌جمهور پیشین آمریکا از سوی 4 هزار نفر به عنوان به‌یادماندنی‌ترین جمله در میان جملات چرند بیان شده در دنیای سیاست، ورزش و به طور کلی از سوی افراد مشهور برگزیده شده است.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که پس از بوش، "آرنولد شوارتزنگر" بازیگر سری فیلم حادثه‌ای "ترمیناتور" و فرماندار سابق ایالت کالیفورنیا قرار دارد که گفته بود: من فکر می‌کنم ازدواج همجنس‌بازان باید میان یک زن و یک مرد صورت گیرد.
جالب اینکه سومین فرد ثبت شده در این لیست نیز از میان مقامات آمریکایی است و شخصی نیست جز وزیر دفاع سابق آمریکا "دونالد رامسفلد" که سخنرانی معروف "می‌دانیم، نمی‌دانیم" راانجام داده بود.
دونالد رامسفلد، در فوریه سال 2002 میلادی گفت: "گزارش‌هایی که از واقع نشدن چیزی حکایت دارند برای من همواره جالب بوده‌اند، زیرا همانگونه که می‌دانیم چیزهای مشخصی هست که همگان می‌دانند. همچنین چیزهای نامشخصی هم هست که همگان می‌دانند یعنی چیزهایی هست که می‌دانیم نمی‌دانیم. از سوی دیگر چیزهای نامشخصی هم هست که ما آنها را نمی‌دانیم یعنی چیزهایی که ما بی‌اطلاعی خود درباره انها را نمی‌دانیم".
در این فهرست و پس از جملات بوش، آرنولد،و رامسفلد جملات معروفی از افراد زیر قرار دارد:

4."مورای واکر"، گزارشگر مسابقات اتومبیل‌رانی که این جمله را گفت: "اتومبیل جلویی واقعا همتایی ندارد به جز اتومبیل پشت سر آن که هر دو از یک نوع هستند".
 
5. جان موتسون، گزارشگر فوتبال که گفت: "برای آن دسته از علاقه‌‌مندانی که تلویزیونهای سیاه و سفید دارند باید عرض کنم تیم ورزشی تاتنهام با لباس یکدست زرد بازی می‌کند".
 
6. "گوردون براون" نخست‌وزیر انگلیس در زمان تشریح بودجه مالی امسال این کشور در جمع نمایندگان گفت: "مخارج کلی دولت به رشد خود ادامه خواهد داد و این رشد در سال 14-2013 میلادی به صفر درصد خواهد رسید".

نکته جالب توجه در این مطلب این است که جرج بوش توانسته است با یکی دیگر از جملات خود دوباره در مکان نهم و پس از " بیل کلینتون" و "اریک کانتونا" قرار گیرد.
بوش در ژوئیه سال 2001 گفت: "من آن چیزی را که به آن اعتقاد دارم می‌دانم. من به بیان چیزی که اعتقاد دارم، ادامه خواهم داد و چیزی که من اعتقاد دارم این است که… چیزی که من اعتقاد دارم درست است".
پس از "جرج بوش" و در مکان دهم "بوریس" قرار گرفته است.
پیش از این و در یک نظرسنجی "گوردون براون" توانسته بود عنوان "کسل‌کننده‌ترین" سخنران انگلیس را بدست آورد.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره