وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاریخ نمایش آخرین قسمت سریال «پنجمین خورشید»

تاریخ نمایش آخرین قسمت سریال «پنجمین خورشید»
آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» به كارگردانی «علیرضا افخمی» روز شنبه 28 شهریورماه پخش خواهد شد.

در حال حاضر تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» در خیابان مرتضوی ادامه دارد و گروه در تلاش ساخت قسمت‌های پایانی سریال هستند.

بنابراین گزارش، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اول خردادماه آغاز شد و در خلاصه داستان این سریال آمده است: محسن و همایون دو دوست هستند كه در سال 64 و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌كنند. آنها بر اثر حادثه‌ای عتیقه‌ای خاص پیدا می‌كنند كه قابلیت سفر در زمان را دارد و محسن به همراه عتیقه 24 سال در زمان سفر می‌كند و در سال 1388 در تهران امروز خود را می‌یابد. محسن كه با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجهه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود اما اتفاقات دیگری برای او می‌افتد كه مجبور به بازگشت به سال 64 می‌شود و …

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌كنندگی «داوود هاشمی» ساخته می‌شود و بازیگرانی نظیر حمید گودرزی، مهدی سلوكی، شبنم قلی‌خانی، مهوش صبركن، مریم كاویانی، انوشیروان ارجمند، شهرام قائدی، كامیار محبی و … در آن ایفای نقش می‌كنند.

سایر عوامل این سریال، عبارتند از:

كارگردان: علیرضا افخمی، نویسندگان: علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی، طراح چهره‌پردازی: جلال‌الدین معیریان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: احمد پولی بابایی، تصویربردار: حسنعلی اسدی، مدیر تولید: عزیز علیزاده و دستیار اول كارگردان: اكبر نصیری.