وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک بیماری آهنین در زنان

یک بیماری آهنین در زنان
فقر آهن،شایع‌ترین علت کم‌‌خونی زنان است.درمان ساده و آسان است.ولی تغییرات بزرگی در وضعیت سلامت زنان ایجاد می‌کند.اما پزشکان هشدار می‌دهند که نباید آهن زیادی در رژیم غذایی زنان،وجود داشته باشد.
دکتر ساوارد،یکی از پزشکان مشاور شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا،می‌گوید: «دریافت آهن بسیار زیاد،‌عقیده درستی نیست.آهن یک فلز سنگین است و ممکن است دریافت مقادیر زیاد آن به مسمومیت با آهن منجر شود بنابراین باید با مشورت با پزشک به تشخیص درست برسید.» البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که کمبود آهن ممکن است نشانه یک ضایعه خون‌ریزی‌دهنده مثل سرطان روده بزرگ باشد یا هر ضایعه دیگری مثل زخم معده یا دوازدهه که به طور مداوم و خفیف خون‌ریزی می‌کند و بیمار متوجه آن نمی‌شود اما باعث می‌شود، فرد به کمبود آهن و کم‌خونی ناشی از آن دچار شود یا وجود یک بواسیر یا ضایعه عروقی دیگر در دستگاه گوارش ممکن است علت از دست دادن آهن بدن باشد.بنابراین نباید صرفا با مصرف مکمل یا قرص‌های‌آهن، به جنگ علیه کمبود آهن و کم‌خونی فقر آهن رفت.
اگر جسم شما درباره سلامت‌تان، چیزهایی به شما می‌گوید، شما باید به آن گوش کنید. صبر نکنید تا بدن‌تان به شما اخطار حسابی بدهد. نباید تا سر حد آسیب به خودتان صبر کنید و منتظر بمانید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره