وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لباس ها درباره شما چه می گویند؟

لباس ها درباره شما چه می گویند؟
بدلباس و ژولیده, چاق و بدقواره, قدیمی؛ ممکن است پوشیدن یک لباس نامناسب همه این خصایص را به دیگران نشان دهد.

چگونه می شود که گاهی اوقات نوع لباس پوشیدن ما, ما را آشفته نشان می دهد یا معانی مختلفی را به فکر طرف مقابل مان القا می کند؟ پوشیدن یک کت سفید و پیراهنی که با آن ست شده باشد, به شخص مقابل این تصور را القا می کند که شما فردی خوش لباس و مبادی آداب , خوش سلیقه و مقید هستید, اما در واقع شاید شما چنین شخصیتی نداشته باشید.
یا ممکن است شما یک کت مشکی و یک بلوز سفید قدیمی به تن کنید و هر که شما را می بیند فکر کند که در پوشیدن لباس بی سلیقه هستید و در انتخاب لباس هایتان هیچ قانونی را رعایت نمی کنید.(در واقع شبیه یک گارسون رستوران می شوید).

ممکن است مدل موی شما بسیار زیبا اما متعلق به 10 سال قبل باشد و شما یک چهره قدیمی و ازمد افتاده را برای دیگران به نمایش بگذارید.

درست است که زیبایی و راحتی مهمترین اصل انتخاب یک نوع لباس و آرایش است اما شما که دوست ندارید دیگران شما را یک آدم قدیمی و بدلباس بدانند؟

حتی بعضی وسایل و لوازم خانه ارزان قیمت هستند که بسیار شیک و زیبا به نظر می رسند درحالی که ممکن است یک وسیله گران قیمت و آنتیک بسیار شیک و بدقواره باشد. در واقع هر زمان که یک مد جدید رواج می یابد, این فرصت را برای ما ایجاد می کند که بتوانیم را در شرایط مختلف ببینیم.

هر وقت که شما تصمیم یک سبک جدید را امتحان کنید, جدا شدن از سبک وسیاق قدیمی تان باعث می شود, شما احساس سرزندگی و تنوع داشته باشد.

حتی هنرپیشه ها هم گاهی نیاز دارند که از سبک قدیمی شان دست بردارند زمان تغییر می کند و مفاهیم هم متفاوت می شود.

یک طراح قدیمی مد به نام "جیمز لاوز" می گوید:" تاریخ مد توضیح می دهد که چه بر سر شکل و جنس لباس ها آمده؛ وی می گوید بعد از اینکه یک سبک جدید وارد دنیای مد می شود همه از آن استقبال می کنند؛ تعریف پشت تعریف ؛ اما درست پس از یکسال همه از آن خسته می شوند. 10 سال بعد , دیگر نشانی از آن نمی بینید. 20 سال بعد آن سبک مضحک و خنده دار می شود؛ 50 سال بعد, این فاصله زمانی باعث می شود آن مد دوباره مورد توجه قرار بگیرد و برخی دوباره به فکر بازگرداندن آن می افتند.

بعضی لباس ها حتی قابلیت اولین ورود به دنیای را هم ندارند.
یک چشم تیزبین , یک دوست مورد اعتماد ولی صریح , و لیستی از لباس های غیرقابل پوشش , سه آینه ای هستند که می توانید به کمک آنها یک لباس و پوشش مناسب برای خود انتخاب کنند که بدرستی گویای شخصیت شما باشد.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره