وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای ظهور حضرت مریم(ع) در زیر زمین یک خانه!!

ماجرای ظهور حضرت مریم(ع) در زیر زمین یک خانه!!
گفته می‌شود دو مرد سوریه‌ای در شهر "درباسیه" در شمال سوریه و در 80 كیلومتری مرز تركیه چندی پیش ادعا كردند كه حضرت مریم(ع) را در زیرزمین خانه دیده‌اند و پس از اینكه بسیاری از اهالی شهر این ادعای را باور كرده‌اند و خانه آنان به مزاری برای زیارت تبدیل شده است.
 ماجرا از این قرار است كه فردی به خانه یكی از اقوام خود رفته بود و قرار شد آن شب در آنجا بماند. صبح فردای آن روز این مهمان ادعا كه شب گذشته حضرت مریم(ع) بالای سر او آمده و به وی دستور داده كه در این محل نخوابد. مهمان نیز از ترس و سردرگمی تا صبح نخوابید. صبح ماجرا را برای صاحب خانه تعریف كرد. صاحب خانه ابتدا حرف وی را نپذیرفت اما هنگامیكه به زیرزمین خانه رفتند، یك زن نورانی را دیدند كه خود را حضرت مریم(ع) و نوزادی در دست دارد كه او را حضرت عیسی مسیح(ع) معرفی كرد. مهمان و صاحب خانه فورا آنجا را ترك كردند و از خانه خارج شدند و ماجرا را برای اهالی شهر تعریف كردند. پس از آن بلافاصله این خانه به مزاری برای زیارت اهالی شهر تبدیل شد اما دیگر اثری از حضرت مریم قلابی در آنجا نبود.
گفته می‌شود مقامات مسئول در شهر "درباسیه"‌ ادعای این دو نفر را مورد بررسی قرار دادند و بر دروغ بودن آن پی بردند اما اهالی نادان این شهر همچنان به زیارت خود ادامه میدهند.
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره