وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سیاحت غرب به روایت تصویر

سرنوشت انسان پس از مرگ

سیاحت غرب به روایت تصویر ، سرنوشت انسان پس از مرگ !
این مجموعه بر اساس نوشته های شخصی است که زندگی پس از مرگ را به طور کامل تجربه کرده و دوباره به ابن دنیا بازگشته است !

سیاحت غرب به روایت تصویر

سرنوشت انسان پس از مرگ . این مجموعه بر اساس نوشته های شخصی است كه بیماری بدنی كه داشتم ندارم وتندرستم وخویشان من دراطراف جنازه برایم گریه می كنند ومن ازگریهءآنها اندوهگینم وبه آنها می گویم من نمرده ام بلكه بیماریم رفع شده كسی گوش به حرف من نمی كند.
گویا مرا نمی بینندوصدای مرانمی شنوند.دانستم كه آنها ازمن دورندومن نظرآشنایی ودوستی به آن جنازه دارم. جنازه رابعدازغسل ودیگركارها به قبرستان بردندومن هم جزءآنها رفتم ودرمیان آنهابعضی از جانوران وحشی ودرندگانی میدیدم كه ازآنها وحشت داشتم ولی دیگران وحشت نداشتند وآنها نیز اذیتی نداشتند گویا اهلی وبه آنها ماءنوس بودند. جنازه راسرازیر گور نمودند ومن در گور ایستاده تماشا می كردم ودر آن حال مرا ترس ووحشت فرا گرفته بود بویژه وقتی دیدم در قبر جانورانی پیدا شدند وبه…………….
با دیدن روایت تصویری سیاحت غرب می توانید دید بهتر و وسیعتری به سرنوشت بعد از مرگ داشته باشید ..؟؟؟؟
 
سیاحت غرب به روایت تصویر
 
سیاحت غرب یا سرنوشت ارواح بعد از مرگ به ماجراهایی می پردازد كه آقای قوچانی (ره) با محور قرار دادن شخصیت خودشان پس از مرگ ، از زمان دفن شدن تا رسیدن به شهر جالب آنكه سبك نگارش و قوه تخیل بالایی كه برای ثبت اثر به كار رفته برای ما نسل جوان چیزی برابر با ارباب حلقه ها تالكین می باشد . بدون شك اگر كتاب را مطالعه كرده باشید با نظر من موافق می باشد .
آقای قوچانی در این اثر ضمن رعایت مسائل شرعی و آموزش پنهان و آشكار برخی از ظرائف دین ، چگونگی نازل شدن جزا و عذاب و پاداش اعمال شخص در دنیا را كه به صورت موقت تا زمان روز قیامت ، در برزخ بر اشخاص وارد می شود را به بهترین شكل ممكن به تصویر در آورده و حتی استفاده از برخی تكنولوژی های پیشرفته را برای زندگی بهتر در شهرهای امامان و پیامبران در داستان گنجانده و در نهایت اوج داستان را با چگونگی نقش داشتن نیكان در به اشد رساندن عذاب بدخواهان امام زما ببینید پس از مرگ به چه سرزمینی قدم خواهید گذاشت
لحظات مرگ و پس از مرگ را با تمام جزئیات ببینید و بشنوید ن (عج) به تصویر در آورده است .
این مجموعه 3 سی دی به شیوه تصویری بوده وقابلیت پخش برروی دستگاههای VCDخانگی وکامپیوتر رادارد.
خلاصه ای از زندگی ::.
 
سیاحت غرب به روایت تصویر
آقا سید محمد حسن نجفی قوچانی در سال ۱۲۵۷ شمسی در روستای خسرویه قوچان به دنیا آمد . ایشان كه یكی از مشاهیر به نام و بی نظیر خطه قوچان می باشند ، تالیفات زیادی داشته اند كه بعد از دیدن این مجموعه حتما در نحوه زندگی خود تجدید نظر خواهید كرد !
 
روش خرید :(پرداخت پستی) شما برای خرید محصول فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید پستی , ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران , تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 
قیمت : ۴۲۰۰ تومان
تعداد : 3 سی دی
 
  سیاحت غرب به روایت تصویر   سیاحت غرب به روایت تصویر

برترین مطالب ایران ناز

بیشتر بخوانید

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید

توریستی، گردشگری و مسافرت

بیشتر بخوانید

دیگر مطالب بخش فروشگاه آنلاین

عکس های خنده دار و طنز

ایستگاه زیبایی و فشن