وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نسخه نهایی آفیس 2007

نرم افزارهای موجود در بسته بسیار قدرتمند Microsoft Office 2007 Enterprise :
 
نسخه نهایی آفیس 2007
Word 2007 – قدرتمندترین زیبایی های بیشماری نسبت به نسخه های پیشین دارد .
Access 2007 – آخرین ویرایش این ابزار بسیار رایج و مطرح برای تهیه ی بانک اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای و به اشتراک گذاری هرچه ساده تر آن .
 
نسخه نهایی آفیس 2007
Outlook 2007 – آخرین ویرایش نرم افزار اسلاید ساز دنیا که با بهره گیری از امکانات و زیبایی های بسیار نسخه ی 2007 از آن قادر به ساخت پروژه ها و اسلاید های بسیار زیباتر و گرافیکی تر و قدرتمندتر از همیشه باشید .
Excel 2007 – قدرتمندترین و رایج ترین نرم افزار آنالیزور و مدیریت داده ها که به بهترین نحو اطلاعات را مدیریت کرده و به اشتراک می گذارد.
 
نسخه نهایی آفیس 2007
Communicator 2007 – ابزاری جدید و منحصر به فرد از کمپانی مایکروسافت که مرجع ارتباطی تعداد بیشماری کاربر است و با مرتبط ساختن و کارکردن آنها در کنار یکدیگر به بهبود بسیار نرم افزاری فوق العاده برای کار به صورت دست جمعی و در قالب تیم . هر کجا، هر زمان و با هر شخصی .
InfoPath 2007 – ابزاری بسیار عالی برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان .
OneNote 2007 – یادداشت کننده فوق العاده ی کمپانی مایکروسافت که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهمتان را در محیطی امن می دهد تا هر زمان که بخواهید با صرف کمترین هزینه ی زمانی آن ها را بیابید !
Publisher 2007 – بهبود راهکارها و افزایش قابلیت های تجاری و اقتصادی کارهای شما .
روش خرید :(پرداخت پستی) شما برای خرید محصول فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید پستی , ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران , تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 

قیمت : ۲۸۰۰ تومان
تعداد : 1 سی دی
 
نسخه نهایی آفیس 2007نسخه نهایی آفیس 2007

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره