وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارش فیلم‌های تلویزیونی آخر هفته

گزارش فیلم‌های تلویزیونی آخر هفته
شبكه‌های تلویزیونی سیما 9 فیلم سینمایی و تلویزیونی برای پخش در روزهای پایانی هفته تدارك دیده‌اند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "غریبه"، "قهرمان"، "حفره"، "روز طولانی"، "پیمان سخت"، "آرزوی مرگ"، "علت مرگ"، "خاطرات رنج آور"، "جنگل موگاری"، "جنون زدگان"، و "فریاد در دور دست" عناوین فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبكه‌های یك، دو، سه، چهار و تهران در روزهای پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه 16 و 17مهرماه) است.
 
 "غریبه "
فیلم سینمایی "غریبه" به كارگردانی هاوارد مك‌كین پنجشنبه 16مهر ساعت 22:15 از شبكه یك سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی جیمز كاویزلی می‌بینیم كنان كه پهلوانی از یك سیاره در فضاست به همراه سفینه‌اش در شمال اروپا سال‌ها پس از میلاد سقوط می‌كند و در جنگل‌های شمال اروپا سرگردان می‌شود تا اینكه توسط قبیله‌ای از گوتهای شمالی اسیر می‌شود و به قلعه آنها منتقل می‌شود.
فیلم سینمایی "غریبه " محصول سال 2008 كشورهای آلمان و آمریكاست.
 
 "قهرمان "
فیلم تلویزیونی "قهرمان " به كارگردانی یوسف سید مهدوی و تهیه‌كنندگی غلامحسین بای جمعه 17 مهر ماه ساعت 15:50 از شبكه یك سیما روی آنتن می‌رود.
مردی كه به اتهام سرقت در زندان است، در فرصتی از دست ماموران می‌گریزد. پلیس كه آگاهانه به ردیابی او می‌رود، احتمال می‌دهد به سراغ همسر و فرزندش برود. سارق فراری كه در غیاب همسرش به طور پنهانی وارد خانه شده است با فرزندی روبرو می‌شود كه او را نمی‌شناسد. ولی در قصه‌ای كه مادر برایش گفته، پدر خود را قهرمانی می‌داند كه در جنگ با سارقان كشته شده است.
عسل بدیعی، امیر دلاوری و هـومن كیایی در فیلم تلویزیونی "قهرمان " محصول گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما بازی كرده‌اند.
 
 "حفره "
فیلم سینمایی "حفره " به كارگردانی حسین تبریزی پنجشنبه 16مهر ساعت 23:35 از شبكه دو پخش می‌شود.
علی بیانی، افسر تازه فارغ التحصیل شده كه مسئول صدور كارت حوزه نظام وظیفه شده است. اما چند كارت جعلی پایان خدمت و معافیت كشف می‌شود و سرگرد ناظمی مسئولیت تیم تحقیق پرونده را به عهده می‌گیـرد و به بیانی مظنون می‌شود.
جعفر دهقان، گیتا شیخی، میلاد كمیرام، آزیتا تركاشوند، میثاق جمشیدی، حسین علیپور، حسین تبریزی و كامران خالقی در فیلم سینمایی "حفره " بازی می‌كنند.
 
 "روز طولانی "
فیلم سینمایی "روز طولانی " جمعه 17مهر ماه ساعت 19 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم روایت یك روز از زندگی یك پلیس به تصویركشیده شده است. ماجرای دیدار او با همسرش و ناكام ماندن آنها در این دیدار به خاطر مشغله فراوان پلیس است.
رسول نجفیان، عبدالرضا زهره كرمانی و آشا محرابی در فیلم سینمایی "روز طولانی " ایفای نقش كرده‌اند.
 
"پیمان سخت "
فیلم سینمایی "پیمان سخت " به كارگردانی دانیل میلیكان پنجشنبه 16 مهر ساعت 20 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.
آدم ربایان كه بچه‌ها را دزدیده و به قتل می‌رسانند، توسط پلیس دستگیر ولی به دلیل احكام ناعادلانه دادگاه‌های آمریكا از زندان آزاد می‌شوند آدم ربایان توسط شخصی ناشناس به قتل می‌رسند و پلیس به دنبال شخص ناشناس است.
سین پاتریك فلنری و جوی لارن آدامـز در فیلم سینمایی "پیمان سخت " محصول سال 2006 آمریكا بازی كرده‌اند.
 
 "علت مرگ "
فیلم سینمایی "علت مرگ " جمعه 17مهـر ساعت 23:15 از شبكـه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی "علت مرگ " محصول سال 2000 كشورهای كانادا و آمریكا آمده: لوك كارتر پسر عموی شهردار بالتیومر به قتل می‌رسد. مسؤول پرونده "تیلور لوییس" خلاف نظر همكارانش معتقد است كه همسر لوك یعنی آنجلا در قتل او نقشی نداشته است و در پی‌گیری‌های فراوان با اثبات بی‌گناهی زن، پرده از فساد دادستان كل، شهردار و برخی از مسؤولین شهر برمی‌دارد.
ماكسیـم روی و پاتریك برگین در فیلم سینمایی "علت مرگ " به كارگردانی مارك گرینر بازی كرده‌اند.
 
 "خاطرات رنج آور "
فیلم سینمایی "خاطرات رنج آور " پنجشنبه 16 مهرماه ساعت 15:40 از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.
مردی به نام الكساندر بر اثر تصادف به حالت كما می‌رود و بعد از به هوش آمدن مشخص می‌شود حافظه‌اش را از دست داده است. همسرش به همراه دخترش سعی در بازیابی حافظه‌اش دارند ولی او هیچ‌چیز جز صحنه‌ای از دوران كودكی كه در جنگل و در حال شكار می‌گذرد چیزی به خاطر نمی‌آورد.از طرف دیگر یك پلیس مسؤول رسیدگی به پرونده این تصادف است، او اعتقاد دارد كه یك كامیون باعث تصادف و سرنگونی ماشین الكساندر است و با بردن او به صحنه تصادف سعی در یادآوری صحنه تصادف دارد اما نتیجه‌ای نمی‌دهد.
روی دیوئی و رزا زاشار در فیلم سینمایی "خاطرات رنج آور " به كارگردانی فرانسیس لكلرك محصول سال 2004 كشور كانادا بازی كرده‌اند.
 
"جنگل موگاری "
فیلم سینمایی "جنگل موگاری " به كارگردانی نائومی كوازه جمعه 17 مهرماه ساعت 20:45 در قالب برنامه "سینما 4 " از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد دختری است به نام ماچیكو كه در یك آسایشگاه سالمندان در كوهپایه‌های خوش آب و هوای ژاپن كار می‌كند و از پیرمردها و پیرزن‌ها نگهداری می‌كند. دوستش واكادی بیشتر در حال آشنا كردن ماچیكو با كار و روحیه سالمندان است. در میان سالمندان پیرمردی است به نام ماكو كه دچار روان پریشی است و حركات غیر قابل پیش‌بینی انجام می‌دهد.
كاناكو ماسودا و ماكیكو اونو در فیلم سینمایی "جنگل موگاری " محصول سال 2007 كشورهای ژاپن و فرانسه به ایفای نقش پرداختند.
 
"فریاد در دور دست "
عصر روز جمعه 17مهرماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی "فریاد در دور دست " به كارگردانی اوبول از شبكـه تهران پخش می‌شود.
در ابتدای داستان شاهد صحنه درگیری عده‌ای نظامی آمریكایی در یك جزیره با موجودی غیر قابل كنترل هستیم. تمام نظامیان در این ماموریت به طرز فجیعی كشته می‌شوند و مشخص می‌شود كه در یك پایگاه نظامی كه در جزیره ساخته شده آزمایشات ژنتیكی و اصلاح ژن‌های انسانی كه توسط دكتركریگر صورت گرفته منجر به پدید آمدن موجوداتی با قدرتی نامتناهی شده، انسان‌هایی كه با قراردادن یك چیپ در سیستم عصبی و اصلاح ژن‌هایشان تبدیل به سلاح‌های بی‌مغز و شعور شده‌اند.
تیل شوویگـر و امانـوئل وجـیـر در فیلم سینمایی "فریاد در دور دست " محصول سال 2008 كشورهای كانادا و آمریكا به ایفای نقش پرداختند.