وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قهوه‌ای که چروک‌های پوست را از بین می‌برد!

قهوه‌ای که چروک‌های پوست را از بین می‌برد!
‌اگر می‌خواهید از شر چین و چروك‌های پوست صورت خود خلاص شوید از این پس نیازی به استفاده از كرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروك نخواهید داشت بلكه می‌توانید تنها با یك فنجان قهوه مشكل خود را برطرف كنید.
یك شركت سوئیسی تولیدكننده قهوه مدعی است كه بتازگی محصول جدیدی را وارد بازار كرده است كه با مصرف آن چروك‌های پوست كاهش پیدا كرده و برطرف می‌شوند.
این شركت، فروش نوع جدید قهوه‌های خود با خاصیت ضد چروكی را با هدف كمك به زنان، تولید و توزیع كرده است. تولید كنندگان این محصول جدید اظهار داشته‌اند كه قهوه جدید محتوی كلاژن است كه زیبایی پوست را تقویت می‌كند.
بنابراین مصرف‌كنندگان به جای استفاده از لوسیون‌های ضد چروك روی پوست‌ صورت برای كاهش چروك‌ها می‌توانند براحتی با مصرف یك فنجان قهوه در روز اطمینان حاصل كنند تا همین تاثیر را برای آنها اعمال كند. محصول جدید حاوی قهوه، شیر بدون چرب و 200 میلی گرم كلاژن است.
كلاژن پروتئینی است كه به طور طبیعی در بافت بدن یافت می‌شود. این محصول در زمره مواد آرایشی با خاصیت تغذیه‌ای قرار می‌گیرد و اینجا نقطه‌ای است كه كارخانجات تولید مواد غذایی و نوشیدنی‌ها تلاش می‌كنند با تاكید بر تاثیرات مثبت محصولات و تولیدات جدید خود را ارتقا بخشند. آنها امیدوارند در آینده محصولاتی تولید كنند كه برای بهبود و تقویت موها، چشم‌ها، پوست و به طور كلی برای بهبود و زیبایی چهره تاثیر داشته باشند.
به گفته محققان؛ كلاژن ماده‌ای انعطاف پذیر با خاصیت كشسانی است كه شكل و ظاهر شاداب پوست را حفظ می‌كند و در كرم‌های ضد چروك استفاده می‌شود.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره