وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 نکته اساسی برای موفقیت در کاهش وزن

5 نکته اساسی برای موفقیت در کاهش وزن
آیا شما نیز یک رژیم غذایی سخت دارید و برای این که وزن تان کاهش پیدا کند ،به شدت تلاش می کنید . پس خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم .

1- وعده های غذایی منظمی داشته باشید، عنی سر ساعت معین غذا بخورید و سه وعده غذایی اصلی و سه میان وعده مصرف کنید.افرادی که وعده های غذایی منظمی دارند،کالری کمتری نسبت به افرادی که وعده های غذایی نامنظم دارند،دریافت می کنند.

2- برای غذا خوردن از بشقاب استفاده کنید،بنشینید و در کمال آرامش از غذا خوردن لذت ببرید.حجم غذای مصرفی افرادی که به این شکل غذا می خورند، نسبت به افرادی که با عجله و مستقیما از ظرف اصلی غذا، غذایشان را می خورند، به میزان 43 درصد کمتر است.
3- حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط در طی روز داشته باشید.البته باید آن را به تدریج به 60 دقیقه در روز برسانید.
4- میزان غذایی که مصرف می کنید و نوع غذایی که می خورید،دو مقوله ی جدا از هم هستند.به میزان متعادل غذا بخورید (یعنی حتی در مصرف یک ماده غذایی مفید،زیاده روی نکنید) و بیشتر غذاهای غنی از فیبر (مانند سبزی ها، میوه ها، غلات کامل ) و دارای پروتئین کافی و کم چرب را مصرف کنید.این شیوه غذا خوردن باعث ایجاد احساس سیری در شما می شود.
5- نگاه مثبتی داشته باشید. به جای اینکه مدام به ترازو و وزن کردن خودتان،فکر کنید، بیشتر به فوایدی که یک الگوی زندگی سالم می تواند برای شما به ارمغان آورد،بیندیشید.