وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سیاوش خیرابی: دیگر نقشی شبیه «رامین» بازی نمی‌كنم

سیاوش خیرابی: دیگر نقشی شبیه «رامین» بازی نمی‌كنم

سیاوش خیرابی بازیگر نقش رامین در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره چگونگی حضورش در سریال دلنوازان گفت: رابطه من و آقای سهیلی‌زاده پس از «ترانه مادری» خیلی صمیمانه شد و شاید آقای سهیلی‌زاده چیزی در من دید كه برای این كار هم مرا انتخاب كرد.
وی افزود: البته صمیمیت ما در حدی بود كه من برای رفتن به سر هر كار دیگری نیز با ایشان هماهنگ می‌كردم. با اعتمادی كه با آقای سهیلی زاده داشتم از او پرسیدم كه نقش رامین خوب است؟ ایشان هم گفتند خوب است. آقای سهیلی‌زاده من را به تلویزیون نیاورده اما بزرگم كرده و روی همین حساب به حرف ایشان خیلی اطمینان داشتم.
وی تصریح كرد: اما من با نقش‌هایی كه شبیه رامین است و مدام فقط نمك‌اندازی می‌كند و شیرین می‌زند، مشكل دارم و فكر نمی‌كنم دیگر چنین نقشی را بازی كنم. البته اصلا نقش رامین به طنز احتیاج دارد چون درام كار بالاست و مخاطب را كمی خسته می‌كند. داستان دلنوازان بر اساس ازدواج سه جوان است و رامین فقط قرار نیست مخاطب را بخنداند.
خیرابی ادامه داد: بازی اصلی رامین از قسمت 20 شروع می‌شود و داستان‌ها تكه تكه شروع و به پایان می‌رسند. من خیلی از وضعیت رامین راضی نبودم و صحبت‌هایی كرده‌ایم و قرار است وضعیتش درست بشود و فكر می‌كنم هرچه رو به جلو برویم بهتر بشود.البته خیلی مهم نبود كه هر روز مدام من بازی كنم و مخاطب تشنه دیدن بازی رامین باشد و احساس می‌كنم كه ورودش به داستان كمی دیر شده است.
وی با بیان اینكه هر بازیگری باید هر نقشی را بازی كند، اظهار داشت: من این نقش را امتحان كردم و خیلی دوست ندارم در این نقش بمانم و اگر خوب از كار درآمده به خاطر این است كه با آقای سهیلی‌زاده در طول كار خیلی صحبت می‌كنم.
وی درباره حضور دائم در كارهای روتین و هر شبی نیز گفت: شاید سالی یك‌بار حضور در یك كار خوب و پر قسمت بد نباشد ضمن این كه امسال كار سهیلی‌زاده خیلی بهتر است اما به نظر من «ترانه مادری» بهترین كار و خاطره انگیزترین كار من است.
بازیگر نقش رامین با بیان این كه من كلا كار درام را خیلی بیشتر دوست دارم و با روحیاتم همخوانی بیشتری دارد، درباره حضور در سینما اظهارداشت: نمی‌دانم چرا ورود به سینما اینقدر سخت است؟ در سینما بازی كردن سخت است چون زمان نداری و باید در زمان كم خودت را رو كنی. ضمن این كه باید آنقدر خوب بازی كنم كه هزینه نگاتیو خیلی بالا نرود. همه فكر می‌‌كردند كه من پس از «ترانه مادری» در چند فیلم سینمایی حضور پیدا كنم اما این طور نشد. من در خیلی از محافل بوده ام كه تهیه كنندگان بزرگ مرا ندیده‌اند و گفته‌اند كه تلویزیون نگاه نمی‌كنند.البته شاید بازی یك نفر در سریال را تهیه كنندگان بزرگ نمی‌توانند ببینند اما بازخوردها را می‌توانند ببینند.
خیرابی همچنین با بیان اینكه من وقتی فیلمنامه می خوانم دستم باز است و تغییر در آن ایجاد می كنم، گفت: از كارم در «دلنوازان» راضی‌ام و مردم آن را دوست دارند. وقتی مخاطبان مرا می بینند و دوست دارند خیلی خوب است. یك كار، كار هنری خوب است و یك كار عامه‌پسند است و همه دوست دارند. «دلنوازان» هم شاید از لحاظ هنری ایراد داشته باشد ولی مردم آن را دوست دارند.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره