وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش قیمت مسكن طی ماه‌های آینده

افزایش قیمت مسكن طی ماه‌های آینده
رییس انجمن انبوه‌سازان كشور از افزایش نجومی قیمت مسكن طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: تورم موجود‏ و اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها باعث افزایش 50 تا 60 درصدی قیمت مسكن می‌شود.

مجتبی بیگدلی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به ركود موجود در بخش مسكن افزود: اگر در زمان ركود راهكارهای مناسب ارائه و اجرایی نشود قطعا با توجه به تورم موجود سونامی قیمتی ایجاد می‌شود.
رئیس انجمن انبوه‌سازان كشور با تایید اینكه در دولت قبلی و در زمان وزیر سابق، مسكن مهر شكست خورد، اظهار داشت: سیاست‌های وزیر سابق مسكن كاملاَ غیر منطقی و غیر اصولی بود و همین امر باعث شكست طرح مسكن مهر در این دوره شد.
به گفته بیگدلی در طی سه و نیم سال گذشته كمتر از 500 واحد مسكن مهر ساخته شد.
وی همچنین از كاهش 60 درصدی اخذ پروانه مسكن طی این مدت خبر داد.
بیگدلی گفت: انعكاس روانی كاهش قیمت مسكن از سوی وزیر سابق و سیاست‌های اشتباه او باعث شد تا میزان سرمایه‌گذاری در بخش مسكن كه بالغ بر یك هزار و 200 فرصت شغلی است به میزان چشمگیری كاهش یابد.
رئیس انجمن انبوه‌سازان كشور همچنین از دیدار قریب‌الوقوع انبوه‌سازان با رئیس‌جمهور و ارائه طرح پیشنهاد پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی مسكن خبر داد.
وی اظهار داشت: اصلی‌ترین راهكار برای برون‌رفت از بحران كنونی مسكن ارائه و پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی است كه دولت باید به ناچار آن را بپذیرد.