وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لباس مناسب برای رفتن به مصاحبه کاری(مخصوص خانمها)

لباس مناسب برای رفتن به مصاحبه کاری(مخصوص خانمها)
خانمها برای رفتن به مصاحبه کاری چه لباسی باید بپوشند تا در فرد مصاحبه‌گر تاثیر لازم را بگذارند ؟

دیدار اول ، روز اول ، می‌تواند خیلی در فرد مقابل شما تاثیر گذار باشد . زیرا  اولین نگته ای که در یک قرار کاری به چشم می‌آید ظاهر و آراستگی شما می‌باشد ، پس به این موضوع باید با تامل بیشتری بنگریم .
 
حال این سئوال مطرح می‌شود که به چه سبکی لباس بپوشیم تا به هدف خود برسیم ؟
 
1-  هنگامی که یک خانم جویای کار می‌باشند ،  و به یک قرار کاری می‌روند از جواهرات ، زیور آلات پر زرق و برق خودداری کنید .
 
2- از شلوارهای جینی که دارای مدل‌های متنوعی هستند و بیشتر مناسب مهمانی‌ها هستند تا مصاحبه کاری بپرهیزید .
 
3- متناسب با شان اجتماعی خود و شرکتی که متقاضی شغل هستید لباس بپوشید .
 
4 –  شلوارهای روشن را نپوشید ، از شلوارهایی با رنگ‌های  قهوه ای ، مشکی ، خاکستری  و در واقع از شلوارهایی که دارای رنگ تیره هستند استفاده کنید .
 
5- از کفش‌هایی استفاده کنید که دارای پاشنه بلندی نباشند بخصوص این که پاشنه‌های کفش تان به هنگام راه رفتن صدا نکند ، توصیه می‌کنیم از کفش‌هایی که 2- یا 3  سانت پاشنه دارند استفاده کنید و هم چنین کفش‌های اسپرت نیز برای این کار مناسب تر می‌باشند .
 
6-  آرایش زیادی را انجام ندهید .
 
7 – از عطر و ادکلن‌هایی که دارای بو‌های تندی هستند نیز استفاده نکنید .
 
8-  اگر ناخن‌های بلندی دارید ، ناخن‌های تان را کوتاه کنید ، هرگز برای رفتن به یک قرار کاری و مصاحبه با ناخن‌هایی که لاک زده هستند نروید .
 
9- اگر در فصل‌هایی هستید که از مانتو استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم مانتو‌هایی را که قصد دارید برای روز مصاحبه بپوشید نباید دارای قد کوتاهی باشند ، هم چنین رنگ مانتویی نیز که انتخاب می‌کنید تاثیر بسزایی در پرسش گر شما می‌گذارد ، پیش نهاد می‌دهیم از رنگ‌های تیره استفاده نمایید ;  اگر در فصل زمستان هستید ، بهتر است از کاپشن و یا پالتوهایی استفاده کنید که دارای رنگ مناسبی باشند .