وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

متلاشی شدن یک پیکان بوسیله قطار مشهد – تهران

متلاشی شدن یک پیکان بوسیله قطار مشهد – تهران
ساعت هشت و 30 دقیقه صبح سه شنبه، قطار مشهد – تهران در محل تقاطع راه روستایی داوود آباد قرچک با یک دستگاه پیکان برخورد کرد که بر اثر این سانحه، راننده پیکان در دم جان سپرد و خودرو نیز به طور کامل متلاشی شد.

لوکوموتیو قطار، پیکان را بیش از یکصد متر با خود به جلو برد و در محل پل رودخانه باقرآباد آن را متلاشی کرد که راننده در دم جان سپرد و اتومبیلش نیز قطعه قطعه شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان ورامین در این مورد به خبرنگار مهر گفت: سهل انگاری سوزنبان حاضر در محل حادثه و بی احتیاطی راننده پیکان، باعث این سانحه شد.

سرهنگ علیرضا همیانی افزود: تاخیر سوزنبان در بستن راهبند و اصرار و عجله راننده پیکان برای عبور از ریل راه آهن، باعث این سانحه شده است.

وی تاکید کرد: کمیسیون سوانح راه آهن مسئول رسیدگی به این سانحه است، ولی از دید راهور ناجا، هم سوزنبان و هم راننده پیکان مقصر هستند.

عدم وجود زیر گذر در تقاطع های روستایی بخشدار قرچک نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در ورامین اظهار داشت: عدم وجود پل زیر گذر راه آهن و نبود هماهنگی میان راه آهن و شهرداری قرچک جهت اجرای پل های زیر گذر، حوادثی از این قبیل را به بار می آورد.

عین الله تاجیک افزود: همین امر باعث شده تا همه ساله، جان تعدادی از شهروندان قرچکی در خطر باشد و تصادفاتی از این دست اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر، شهروندان نیز تابلوهای مسیر را رعایت نکرده و به هشدارهای سوزنبانان توجه نمی کنند.

رئیس شورای تامین بخش قرچک در پایان افزود: لزوم فرهنگسازی برای مردم و تامین امکانات مناسب توسط راه آهن در این گونه مناطق بخش قرچک، ضروری به نظر می رسد.