وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد

افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد
قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد افزایش یافت بلیت رفت و برگشت هواپیما مسیر تهران – مشهد در آستانه ولادت امام رضا (ع) تا حدود 90 هزار تومان بیش از قیمت مصوب قانونی فروخته می شود.

به گزارش مهر، به دلیل چندین برابر شدن تقاضا برای مسیر تهران – مشهد، وجود پروازهای چارتری و همچنین نظارت ضعیف دستگاههای اجرایی ذیربط در این ایام، برخی آژانسهای هواپیمایی اقدام به فروش بلیت رفت و برگشت مسیر تهران – مشهد با قیمتهای مختلف همچون 140 هزار تومان و 190 هزار تومان می کنند.

براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، قیمت بلیت رفت و برگشت این مسیر حدود 101 هزار تومان است.

گزارش میدانی مهر از برخی آژانسهای هواپیمایی واقع شده در خیابان سهروری نشان می دهد این آژانسها به برخی متقاضیان سفر به مشهد مقدس در حالی از بسته شدن چارت پرواز این مسیر برای چند روز آینده خبر می دهند که به برخی دیگر از متقاضیان با صدای آرام می گویند بلیت داریم اما با قیمت بالاتر.

وقتی خبرنگار مهر دلیل این افزایش قیمت بلیت را از برخی مسئولان آژانسها می پرسید، می شنود: " چارت پروازی ما بسته شده است. باید برای شما از دیگر همکارانمان بلیت تهیه کنیم و آنها نیز باید هواپیماهای دیگری را تهیه کنند که این باعث افزایش قیمت بلیتها می شود."

در همین حال، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفتگو با مهر در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت بلیت هواپیما برای مسیر تهران – مشهد افزایش یافته است، پاسخ داد: خیر.

وی افزود: آژانسهای هواپیمایی موظف اند براساس بخشنامه قبلی سازمان هواپیمایی کشوری درباره قیمت بلیت هواپیما اقدام کنند. در غیر این صورت، با متخلفان برخورد خواهد شد.
جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – مشهد ارائه نشده است، در عین حال گفت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد.