وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخش شدن فیلمی غیر اخلاقی در قطار «رجا»!!

پخش شدن فیلمی غیر اخلاقی در قطار «رجا»!!
به گزارش فردا، برخی شواهد از نابسامانی در شركت قطارهای مسافری رجا حكایت دارد.این شركت كه سالانه 25 میلیون مسافر جابه‌جا می‌كند و در سال‌های گذشته گواهی‌های معتبر كیفیت می‌گرفت، در دو سال اخیر با تعویض‌های مكرر مدیریتی مواجه بوده، به گونه‌ای كه در عرض این مدت چهار مرتبه مدیر عامل آن تغییر كرده و به ترتیب آقایی، حجت، جعفری و كریمی كنار گذاشته شده اند.

در آخرین نمونه، در هفته منتهی به سالروز شهادت امام صادق(ع) در یكی از قطارها به جای فیلم‌های سینمایی معمول، فیلم مستهجن پخش شده كه موجب نارضایتی مسافران شده است. این در حالی است كه مسافران این قطار به این موضوع واكنش نشان داده‌اند.

مشخص نیست پخش این فیلم ناشی از اشتباه بوده و یا آن كه عده‌ای عمداً چنین اقدامی انجام داده اند، اما چنین رویدادی در حالی كه مدیریت برنامه و بودجه رجا از بیش از 1 سال پیش فاقد مدیر است، ‌امری طبیعی است. این بخش پشتیبانی فروش بلیط و خدمات قطارها را برعهده دارد.

این گزارش می‌افزاید: با وجود آن‌كه در دو سال اخیر تا اندازه‌ای توسعه خطوط ریلی انجام شده و با ورود واگن‌های خریداری شده در دوره‌های قبل نیز وارد شده و ظرفیت ناوگان ریلی مسافری افزوده شده، رشد مسافر از سطح 10 درصدی گذشته و فراتر نرفته است.

این در حالی است كه طی این دو سال با سهمیه‌بندی بنزین زمینه مناسبی برای افزایش حجم مسافران خطوط راه‌آهن ایجاد شده است.

در شرایطی كه سالانه هزاران ایرانی در جاده‌های كشور جان خود را از دست می‌دهند، حمل و نقل ریلی می‌تواند محملی امن برای تردد مسافران ایجاد كند، اما این امر نیاز به خدمات‌دهی مناسب دارد.