وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فهرست پنجاه فیلم برتر گیشه سال 2010

فهرست پنجاه فیلم برتر گیشه سال 2010
تایمز آنلاین اعلام کرد مهمترین نکته بزرگترین فیلم‌های سال 2010 با صدرنشینی دو فیلم "آیرون من 2" و "پری پاتر" این است که موضوع بسیاری از آنها از آثار دهه 1980 گرفته شده است؛ در میان این فیلم‌ها بازسازی آثار دهه 80، اقتباس از مجموعه‌های تلویزیونی و بازی‌های دهه 80 و حتی گرد هم آوردن بزرگترین ستارگان اکشن دهه 80 دیده می‌شود.
اینها همه اتفاق است یا می‌توان آن را نوستالژی برای یک دوران منزه‌تر و فارغ از هیاهوی پول دانست؟ آنچه در پی می‌آید فهرستی از 50 فیلمی است که احتمالا در گیشه سال 2010 بیشترین فروش را خواهند داشت. گرچه شاید فیلم‌هایی باشند که بعدا جایی در این فهرست بیابند یا آثاری که از قلم افتاده باشند و بتوان آنها را پرفروش نامید.
 در صدر فهرست 50 فیلم برتر سال 2010 "آیرون من 2" ساخته جان فاورو دیده می‌شود که قسمت اول آن سال 2008 اکران شد و می‌شد فیلم را تلفیقی هوشمندانه از "شوالیه سیاه" و "چهار شگفت‌انگیز" توصیف کرد. میکی رورک، اسکارلت جوهانسن، رابرت داونی جونیر و گوئینیت پالترو بازیگران اصلی فیلم هستند و دان چیدل در این قسمت جانشین ترنس هوارد شده است.
"هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت اول" ساخته دیوید ییتس دومین فیلم این فهرست است و قسمت دوم سال 2011 روانه پرده سینماها می‌شود. بسیاری از دوستداران ماجراهای هری پاتر از سال 2007 و زمان انتشار آخرین قسمت رمان خانم رولینگ در جریان داستان هستند، اما آنها که نمی‌دانند احتمالا با فضایی متفاوت در این فیلم مواجه خواهند شد.
"رابین هود" ساخته ریدلی اسکات با بازی راسل کرو در نقش اصلی در این فهرست سوم است. محصولی دیگر از گروه سازنده "گلادیاتور". فیلم نگاهی تازه است به افسانه انگلیسی که در آن متیو مکفایدن نقش داروغه ناتینگام را بازی می‌کند و کیت بلنچت به نقش ماریان ظاهر خواهد شد. اواسط ماه مه سال 2010 بی‌تردید همه جا حرف از رابین هود شنیده می‌شود.
"شاتر آیلند" ساخته مارتین اسکورسیزی در رده چهارم قرار دارد. چهارمین همکاری استاد با لئوناردو دی‌کاپریو پس از سه تجربه موفق "دار و دسته نیویورکی"، "هوانورد" و "مردگان". داستان در 1954 می‌گذرد و درباره کارآگاهی است که درباره فرار یک زن قاتل از بیمارستان روانی تحقیق می‌کند. باید منتظر نقش‌آفرینی بن کینگزلی ماند.
"داستان اسباب‌بازی 3" ساخته لی آنکریچ در پله پنجم فهرست برترین‌های 2010 ایستاده است. فیلم 10 سال پس از قسمت قبلی روی پرده می‌رود و مهارت هنرمندان پیکسار تردیدی در جذابیت آن باقی نمی‌گذارد. صدای ستارگانی چون تام هنکس، ووپی گلدبرگ، مایکل کیتن و تیم آلن از دیگر جذابیت‌های برترین انیمیشن این فهرست است.
"تیم A" ساخته جو کارناهان، "فداشده‌ها" به کارگردانی سیلوستر استالونه، "تکوین" کریستوفر نولان، "آلیس در سرزمین عجایب" تیم برتن، "کسوف" دیوید اسلید، انیمیشن "راپونزل" ناتان گرنو و بایرن هوارد، "میراث ترون" جوزف کازینسکی، "شرک جاودانی" مایک میچل و "وقایع‌نگاری نارنیا" ساخته مایکل آپتد از دیگر فیلم‌های این فهرست هستند.
"کتاب الی" آلبرت و آلن هیوز، "نمک" فیلیپ نویس، "سفرهای گالیور" راب لترمن، "منطقه سبز" پل گرینگرس، "هایلندر"، "لژیون"، "لبه تاریکی"، "توقف‌ناپذیر"، "وال استریت 2"، "بازندگان"، "برخورد تایتان‌ها"، "سحرگاه سرخ" و "سونیای سرخ" هم در فهرست 50 فیلم برتر سال 2010 قرار گرفته‌اند.