وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طراحی بی‌دردسر صفحات وب را با اكسپرس

طراحی بی‌دردسر صفحات وب را با اكسپرس
از ویژگی‌های این نرم‎افزار ایرانی، رایگان بودن، امنیت، سرعت و سادگی است و به كاربران این امكان را می‌دهد كه حتی با اطلاعات كم برنامه‌نویسی، صفحات زیبا و پیشرفته اینترنتی طراحی كنند.
نرم‌افزار اكسپرس یك نرم‌افزار متن باز (Open Source) حرفه‌ای تولید شده در داخل كشور است كه از ویژگی‌های آن می‌توان به كاربری آسان و رایگان بودنش اشاره كرد و كاربران می‌توانند با مراجعه به سایت www.xpress.ir كه به دو زبان فارسی و انگلیسی فعالیت می‌كند، نرم‎افزار را دریافت كنند.
كاربری آسان این نرم‌افزار به گونه‌ای است كه شما حتی در صورت داشتن آشنایی كم با زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی صفحات اینترنتی، با این نرم‌افزار می‌توانید صفحات اینترنتی زیبایی خلق كنید.
اكسپرس این امكان را به كاربران می دهد كه بدون درگیر شدن با جزئیات پیچیده و ریز فنی، بر روی پیاده‌سازی ایده‌های خود متمركز شوند و در كمترین زمان ممكن، نرم افزار تحت وب یا پایگاه اینترنتی پیشرفته خود را طراحی كنند.
از دیگر ویژگی‌های اكسپرس، داشتن لایه‌های متعدد امنیتی، امكان ساختن قالب‌های نامحدود، قابلیت نصب برروی هر نوع سیستم عامل، چندزبانه بودن و معماری چند لایه آن است.
این قالب نرم‌افزاری به زبان پایتون طراحی و تولید شده است كه پیش از این شركت‌های بزرگی چون گوگل نیز زبان پایتون را مورد استفاده قرار داده‌اند.
نویسندگان اكسپرس در وب سایت خود زمان سپری شده برای طراحی این نرم‌افزار رایگان را 18 ماه ذكر كرده‌اند و هدف خود را از عرضه این نرم‌افزار، افزایش سهم ایران در عرصه جهانی تولید نرم‌افزارهای متن باز دانسته‌اند.