وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن ایرانی بدون اطلاع شوهرش ازدواج کرد!!

زن ایرانی بدون اطلاع شوهرش ازدواج کرد!!
مرد میانسالى با ارائه دادخواستى در دادگاه خانواده مدعى شد، همسرش بدون اطلاع او به ایران آمده و با مرد دیگرى ازدواج کرده است
این مرد که در خارج از کشور سکونت دارد با دادن وکالت تمام امور خود به وکیلى در ایران از او خواست پیگیرى‌هاى لازم را در این زمینه انجام دهد و از همسرش شکایت کند.
در اظهارات موجود در پرونده این مرد که در شعبه 262 مجتمع قضایى خانواده در حال پیگیرى است، آمده است: چند سال قبل با همسرم که براى مسافرت به کشورى که من در آن زندگى مى‌کنم آمده بود، آشنا شدم و قبل از اینکه او به ایران برگردد، به او پیشنهاد ازدواج دادم و قرار شد او بعد از اینکه به ایران برگشت، به پیشنهاد من جواب بدهد.
وى افزود: مدتى بعد دوباره با او تماس گرفتم و او به من گفت که با پیشنهاد من موافق است. بعد از اینکه به صورت غیابى ازدواج کردیم او به خارج آمد و زندگى مشترک خود را آغاز کردیم.
 
در ادامه اظهارات این مرد آمده است: ماه‌ها از زندگى مشترک ما مى‌گذشت و همسرم از من خواست به او اجازه دهم که براى دیدن خانواده‌اش به ایران بیاید که من هم با این تصمیم او موافقت کردم و قرار شد براى مدت کوتاهى به ایران بیاید تا پس از مدت‌ها خانواده‌اش را ببیند؛ اما اقامت همسرم در ایران طولانى شد و من که انتظار اقامت طولانى‌مدت او در ایران را نداشتم با او تماس گرفتم و او به من گفت که اجازه دهم مدت بیشترى درایران بماند؛ من هم با این تصمیم موافقت کردم و قرار شد او چند روز بیشتر در ایران بماند.
مرد میانسال گفت: اما اقامت او در ایران باز هم طولانى شد و او دیگر به تماس‌هاى من جواب نمى‌داد و من که نگران این وضعیت شده بودم سعى کردم از طریق آشنایان از او خبرى بگیرم که در این کار هم موفق نشدم و هیچ کس از او خبرى نداشت. مدتى از این موضوع گذشت و من نا امید از یافتن خبرى از همسرم، به زندگى جدید خود عادت کرده بودم، که یکى از دوستان مشترکمان را دیدم و او به من گفت چندى قبل همسرم را در یک کشور اروپایى دیده است.
مرد میانسال افزود: دوستم به من گفت مدتى قبل براى مسافرت به یک کشور اروپایى سفر کرده بود که یک شب در یک میهمانى که تعدادى از ایرانیان آن را برگزار کرده بودند، حضور یافتم و همسر تو را نیز در آن میهمانى دیدم. همسر تو به همراه مرد غریبه‌اى بود و وقتى از همسرت خواستم که او را به من معرفى کند، او به من گفت که این مرد شوهر من است.
وى ادامه داد: دوست من نیز در فرصتى با آن مرد صحبت مى‌کند و آن مرد به دوستم مى‌گوید که در ایران با این زن آشنا شده‌ام و قبل از ازدواج به من گفته است که تاکنون با کسى ازدواج نکرده است.
وکیل این مرد نیز با حضور در شعبه 262 مجتمع قضایى خانواده با بیان اینکه موکل من از همسرش شکایت دارد، از قاضى صداقتى درخواست کرد، حکم فسخ نکاح مجدد این زن را صادر کند.
قاضى صداقتى نیز بعد از شنیدن اظهارات وکیل و بررسى دادخواست، دستور داد در جلسه بعدى رسیدگى به این پرونده، زن و مرد به همراه هم در دادگاه حضور یابند تا اظهارات دو طرف شنیده شود.

 
منبع: jahannews.com


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره