وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش بیست درصدی قیمت انواع فست فود

افزایش بیست درصدی قیمت انواع فست فود
به گزارش ایلنا ، رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان تهران از افزایش 20 درصدی قیمت انواع فست فود خبرداد و گفت: افزایش قیمت نان و گوشت برزیلی طی 2 ماه گذشته باعث رشد قیمت فزاینده انواع فست فود شده است.
اسدا… احمدی شهریور با اشاره به این‌كه بازار اغذیه‌فروشی متاثر از مواد اولیه همچون گوشت و نان است، اظهار داشت: افزایش میانگین قیمت گوشت برزیلی به ازای هر كیلو 1500 تومان و آرد به طور میانگین به 510 تومان باعث افزایش قیمت انواع فست فود شده است.
به گفته احمدی این عوامل باعث افزایش 20 درصدی قیمت‌ها در بازار اغذیه‌فروشی شده است.
رییس اتحادیه اغذیه فروشان در ادامه با اشاره به این‌كه بازار اغذیه‌فروشی نیز به مانند سایر اصناف در ركود به سر می‌برد، بیان داشت: اشباع شدن بازار اغذیه در سطح شهر تهران و گران شدن مواد اولیه و همچنین ترجیح مردم به استفاده از غذاهای خانگی از دلایل عمده ركود در این بازار به ویژه با فرا رسیدن فصل سرما شده است.
وی ادامه داد: از حدود 2 ماه گذشته تاكنون قیمت گوشت برزیلی به ازای هر كیلو یك هزار و 500 تومان افزایش یافته است كه این امر موجب رشد قیمت ناگهانی انواع فست فود شد.
وی در مورد قیمت و نرخ انواع فست‌فود اشاره كرد و گفت: قیمت‌ها و نرخ‌گذاری‌ها به موقعیت مكانی و نوع محصول پروتئینی بستگی دارد.