وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال «لاست » پس از صدور مجوز به شبكه نمایش خانگی می‌آید

سریال «لاست » پس از صدور مجوز به شبكه نمایش خانگی می‌آید
به گزارش خراسان،مدیر عامل موسسه پرده نقره ای درباره پخش سریال گمشده (لاست) گفت: با توجه به تماس های مكرر علاقه مندان این مجموعه تلویزیونی مبنی بر دوبله و توزیع سریال یاد شده در شبكه سینمای خانگی، این سریال به محض صدور مجوز و طی مراحل فنی روانه شبكه خانگی كشور می شود.
حجت حاتم مدیر عامل این موسسه با اعلام ورود سریال گمشده به شبكه نمایش خانگی كشور گفت: در پی تماس های مكرر علاقه مندان این مجموعه تلویزیونی مبنی بر دوبله و توزیع سریال یاد شده در شبكه سینمای خانگی و درخواست خانواده هایی كه از محصولات این شبكه استفاده می كنند، حقوق پخش این مجموعه برای توزیع در شبكه ویدئویی كشور توسط موسسه پرده نقره ای خریداری و 3 فصل آن مشتمل بر 15 قسمت، توسط گروهی از دوبلورهای معتبر و معروف كشور دوبله و برای دریافت مجوز پخش به معاونت سینمایی وزارت ارشاد ارائه شده است.
به گفته وی، فصل چهارم این سریال نیز در حال آماده سازی است و به محض صدور مجوز بخش های ارائه شده، سایر اپیزودهای این سریال نیز مراحل فنی را پشت سر می گذارد و در كوتاه ترین زمان ممكن روانه شبكه سینمای خانگی كشور می شود.
وی از شهلا ناظریان به عنوان مدیر دوبلاژ سریال گمشده نام برد و از همكاری منوچهر والی زاده، فریبا رمضان پور، حسین عرفانی، نادر كی مرام، محمدرضا مومنی و جمعی دیگر از دوبلورهای شناخته شده در دوبله این سریال خبر داد. بنابراین گزارش: نخستین بخش از سریال پرطرفدار گمشده در سال 2004 ساخته شد و به نمایش درآمد و ساخت و پخش آن هم چنان ادامه دارد و برنامه ریزی  برای ساخت دنباله آن تا سال 2010 نیز انجام شده است.
براساس این گزارش تیمی متشكل از بیست و یك نویسنده، نگارش اپیزودهای مختلف این سریال را برعهده داشته اند كه از میان  آنان جی جی آبرامز، جفری لیبر و دیمون لیندل بیشترین قسمت ها را برای این سریال نوشته اند، ضمن این كه 11 كارگردان نیز هدایت ساخت این مجموعه را برعهده گرفته اند كه در این بین، جك بندر و استفن ویلیامز به ترتیب با كارگردانی 34 و 26 اپیزود، بیشترین سهم را در ساخت این سریال داشته اند.