وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ملك عبدالله (پادشاه عربستان) سر پیری عاشق شده است

ملك عبدالله (پادشاه عربستان) سر پیری عاشق شده است
"روزانا یامی" خبرنگار یكی از روزنامه‌های عربستانی است كه پس از صدور حكم قاضی یكی از دادگاه‌های سعودی، قرار بود طی چند روز آینده 60 ضربه شلاق بخورد، اما حكم وی امروز به دستور مستقیم "ملك عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه عربستان متوقف شد.
 "روزانا یامی" در ساخت یك برنامه تلویزیونی كه در یكی از شبكه های ماهواره ای لبنان پخش شد،‌ مسئولیت هماهنگ كنندگی را بر عهده داشت. در آن برنامه جنجال برانگیز كه به طور مستقیم در ماه جولای گذشته پخش شد و سر و صدای زیادی در كشور عربستان به پا كرد، یك جوان عربستانی كه مهمان برنامه بود با بیان خاطرات خود، اعتراف كرد كه با ده‌ها دختر عربستانی روابط نامشروع و غیراخلاقی برقرار كرده است.
گفتنی است این اعتراف جوان 35 ساله عربستانی كه "مازن عبدالجواد" نام دارد، حقیقت جامعه فاسد عربستان را نشان داده و نیز به پوچ و خالی بودن جنبش وهابیت كه حكومت عربستان سعودی بر پایه آن بنا نهاده شده، كمك كرد. "مازن" ازدواج كرده و دارای چهار فرزند است، اما با این حال همواره به داشتن روابط نامشروع در جامعه سعودی ادامه داده است.
همین امر باعث شد كه دادگاه علاوه بر محاكمه "مازن عبدالجواد"، "روزانا یامی" را نیز به 60 ضربه شلاق محكوم كند، اما علت متوقف شدن این حكم به دستور مستقیم پادشاه سعودی ابهامات و سؤالاتی را به وجود آورده است.
شایان ذكر است حدود 200 شكایت از سوی شهروندان عربستان سعودی علیه "مازن عبدالجواد" شده است، از همین رو مقامات مسئول ضمن محاكمه وی،‌ تصمیم گرفته اند دفتر این شبكه ماهواره ای لبنانی در عربستان را نیز پلمپ كنند.