وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هر سه وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد گرفتند

هر سه وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد گرفتند
هر سه وزیر معرفی شده از سوی رئیس جمهور به مجلس، رای اعتماد لازم را از نمایندگان دریافت كردند.میر تاج الدینی نیز به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور با پذیرش استعفا از نمایندگی مجلس منصوب شد.

در جلسه علنی دیروز یكشنبه مجلس شورای اسلامی، حمید رضا حاجی بابایی كه از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر آموزش و پروش معرفی شده بود با كسب رای اعتماد نمایندگان، وزیر آموزش و پرورش شد.

پس از این كه نماینده‌ای در مخالفت با وزارت وی سخن نگفت، حاجی بابایی به ارائه برنامه‌های خود در وزارت آموزش و پرورش پرداخت و سپس رای اعتماد انجام شد كه از میان 265 نماینده حاضر، 217 رای موافق، 33 رای مخالف و 13رای ممتنع به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شد.

محصولی وزیر رفاه شد

همچنین صادق محصولی كه از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر رفاه معرفی شده بود با كسب رای اعتماد نمایندگان وزیر رفاه و تامین اجتماعی شد.

پس از این كه نمایندگان در مخالفت و موافقت با وزارت وی سخن گفتند، محصولی به ارائه برنامه‌های خود در وزارت رفاه پرداخت و سپس رای اعتماد انجام شد كه از میان  268 نماینده حاضر 149 رای موافق، 95 رای مخالف و 21 رای ممتنع وزیر رفاه شد.

نامجو وزیر نیرو شد

همچنین مجید نامجو كه از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر رفاه معرفی شده بود با كسب رای اعتماد نمایندگان وزیر نیرو در دولت دهم شد.

 
پس از این كه هیچ نماینده‌ای در مخالفت و موافقت با وزارت وی سخن نگفت، نامجو به ارائه برنامه‌های خود در وزارت نیرو پرداخت و سپس رای اعتماد انجام شد كه از میان 265 نماینده حاضر با 210 رای موافق، 39 رای مخالف و 19 رای ممتنع به عنوان ویر نیرو انتخاب شد.