وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید

آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید
با پیروی از رهنمودهای زیر می‌توانید سر و صورت خود را آراسته کنید و آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید.

به توصیه های خانم بابی براون در این مورد توجه نمایید:

برخی شب‌ها یا خوابتان نمی‌برد یا نمی‌توانید بخوابید. بله، بی خوابی، جت زدگی (بی خوابی و ناراحتی ناشی از پرواز)، تا دیر وقت بیرون بودن، یا به خاطر فرزند بیمارتان، این‌ها از سارقین خواب شبانه هستند. صبح روز بعد اصلا سرحال نیستید، وقتی در آینه نگاه می‌کنید علائمی همچون پوست کدر، حلقه‌های تیره رنگ و چشم‌های پف آلود در صورتتان هویدا می‌شوند. از این رو با پیروی از رهنمودهای زیر می‌توانید سر و صورت خود را آراسته کنید و آثار بی خوابی را از چهره خود بزدایید.

برای پوست بی رنگ و رو
هایدریت (آبرسانی) درونی و بیرونی بهترین راه برای زنده ساختن پوست است. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید. پس از آن سراغ دیگر کارها بروید. زمانی که خسته هستید، کاهش لیپیدها باعث تبخیر آب پوست می‌شوند. و در نتیجه پوست خشک، سفت و کدر می‌شود.

راه حل:
از مرطوب کننده غنی تر و متراکم تر استفاده کنید (پترولاتوم عنصری است که اگر در مرطوب کننده باشد، نشانه خوبی است)، یا در عوض لوسیون، کرم بمالید. چند لحظه صبر کنید تا مرطوب کننده به خورد پوست برود. اگر باز هم پوست خشک بود، کار را تکرار نمایید.
اگر معمولا از یک زیر ساز استفاده می‌کنید، آنرا حذف ننمایید. پوست خسته، خشن و زبر است، و زیر ساز باید روی سطح و پوستی نرم و یکدست استفاده شود. در عوض، سراغ مرطوب کننده ای رنگ سایه بروید، این مرطوب کننده سرخی پوست را کاهش می‌دهد.

رهنمود:
چند قطره از زیر ساز خود را به مرطوب کننده اضافه کنید و خودتان این مرطوب کننده رنگ سایه ای را بسازید.

با دو سایه به صورت خود نیرو ببخشید:
سرخاب به همراه یک سایه روشن تر. از گونه خود شروع کنید، سپس به طرف خط موها پیش بروید. سپس سایه روشن تر را فقط روی گونه‌ها بمالید. این کار درخشندگی خاصی به پوست شما می‌بخشد.

برای حلقه‌های تیره رنگ دور چشم
راه حل و علاج این حلقه‌ها ترکیب دو ماسک یا مخفی ساز می‌باشد. با ماسکی صورتی کم رنگ برای مخفی نمودن این حلقه‌های تیره رنگ شروع نمایید. سپس آن را به صورت لایه ای روی ماسک همیشگی خود (ته رنگ زرد) بگذارید. حتما آن را اطراف دو چشم خود قرار بدهید. با نوک انگشتان ضربه‌هایی آهسته بزنید. سپس آنرا با پودر (تقریبا زرد رنگ) بپوشانید، این کار را با بالشتک مخملی انجام بدهید.

برای چشم‌های پف آلود
آرایش حداقل و جزئی بهترین راه حل برای چشم‌های پفی می‌باشد. سایه‌های چرب و درخشان را حذف نمایید، چرا که آنها خواب آلودگی و پفی چشم را نمایان تر می‌سازند. در عوض از سایه پودر نرم و مات استفاده کنید . و نیز از سایه‌های چشم‌هایی همخون با رنگ پوست بهره بگیرید. در این زمان هرگز سایه‌های تیره و سرخ رنگ که باعث هم رفتن چشم‌ها و خسته تر به نظر رسیدن می‌شوند، به کار نبرید.

بعد از استفاده از سایه، سایه چشمی سفید را روی انتهای بیرونی استخوان پیشانی بمالید (تا‌هایلات شوند). سپس چشم‌ها را فر موژه کنید تا بازتر شوند، در آخر فقط به مژه‌های بالایی ریمل بزنید. این کارها برای از بین بردن خستگی و تیره بودن پوست زیر چشم موثر می‌باشند.
 

5 راه حل موثر دیگر


1- پویا ساختن لباس‌ها
رنگی بپوشید که شادتر به نظر برسید. خود من، زمانی که آبی می‌پوشم احساس بهتری دارم.

2- عینک زدن
یک جفت عینک شیک، برای مخفی ساختن چشم‌های خسته موثر است.

3- به حرکت در آوردن بدن
ورزش کردن کمک شایانی به از بین بردن پفی صورت و سرحال نمودن می‌کند.

4- امتحان روغن‌های ضروری
توده ای نعناع، انرژی زایی فوری می‌باشد.

5- کلاه پوشیدن
اگر مرتب بیرون هستید، کلاه حصیری یا بیسبال، شما را شیک تر نشان می‌دهند.



روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره