وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

85 درصد دختران از زیبایی خود رضایت ندارند

85 درصد دختران از زیبایی خود رضایت ندارند
قائم مقام سازمان نظام پزشکی گفت: دختران به خاطر نارضایتی از زیبایی خود به تقلید اجتماعی میپردازند.
بر اساس نظرسنجی 85 درصد دختران از زیبایی خود رضایت نداشته و دوست دارند به تقلید اجتماعی بپردازند.

ایران سومین کشور استفاده کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه محسوب می‌شود. بررسی نشان می‌دهد 25 تا 30 درصد از لوازم آرایشی در کشور استاندارد نیستند و به روش غلط تهیه شده و تعداد برندهای معروف در لوازم پزشکی از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌کند.

بر اساس آمار سازمان نظام پزشکی علی‌رغم شکایات متعدد از جراحان بینی، کمتر از 10درصد از شکایات مبتنی بر حکم شده است که کمترین میزان شکایت در شکایت‌های مربوط به جراحی زیبایی به جراحی بینی اختصاص دارد. علم جراحی زیبایی بینی در ایران به جایگاه استقرار رسیده است و پزشکان متخصص ایرانی در زمینه زیبایی با عملکرد درست خود توانستند اقبال عمومی را به دست بیاورند.
زالی با اشاره به این که جوانانی که فرم صورت خود را دوست ندارند با جراحی زیبایی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و فعالیت‌های اجتماعی آنان پررنگ‌تر می‌شود، افزود: بیشترین میزان جراحی بینی در ایران و برزیل صورت می‌گیرد و عواملی مانند نژاد، پوشش بانوان ایرانی که مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی است و در آن صورت زن نمود بیشتری دارد از دلایل علاقه ایرانیان به جراحی بینی است.
علاقه ایرانیان به زیبایی نگران‌کننده نیست بلکه نشان دهنده شادابی جامعه ایرانی است و باید به این نیاز پاسخ منطقی و درست داد!



روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره