وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هنرمندانی که در آبان به دنیا آمده‌اند!

هنرمندانی که در آبان به دنیا آمده‌اند!
ما در این جا به معرفی هنرمندان معروفی پرداختیم كه آبان ماه به دنیا آمدند.

4 آبان 1335: بهروز افخمی

این كارگردان دانش آموخته رشته تدوین از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. او سینمای حرفه ای را برای بار نخست با فیلم «زیر باران» به كارگردانی سیف ا… داد به عنوان مدیر فیلم برداری تجربه كرد. از دیگر فعالیت های جنبی وی می‌توان به تدریس سینما، عضویت در شورای هنرستان روایت فتح و نماینده مردم در مجلس ششم شورای اسلامی اشاره كرد. افخمی فیلم های سن پترزبورگ، فرزند صبح، گاوخونی، شوكران، جهان پهلوان تختی و عروس را كارگردانی كرده است.

5 آبان ۱۳۳۸: کمال تبریزی

این کارگردان مطرح كشورمان فارغ التحصیل رشته سینما و تلویزیون از دانشگاه هنراست. تبریزی علاوه بر کارگردانی در رشته های تدوین، تهیه و تولید، صحنه و لباس، فیلم برداری، فیلم نامه هم فعالیت دارد. فیلم مارمولک با كارگردانی او یكی از پر فروش ترین و مطرح ترین فیلم های ایرانی است. تبریزی با فیلم آوای غیب (سعید حاجی میری) به عنوان فیلم بردار در سال ۱۳۶۲ فعالیت سینمایی خود را آغاز كرد. از آثار شاخص وی می‌توان به فیلم های همیشه پای یک زن در میان است، شیدا، یک تکه نان، مارمولک، گاهی به آسمان نگاه كن، فرش باد، لیلی با من است، پاداش اشاره كرد.

۷ آبان ۱۳۴۰: فاطمه معتمد آریا

معتمد آریا فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانش سرای هنر تهران است. او در فیلم های کارگردانان بزرگ سینمای ایران هم چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان آرا بازی کرد و بازی او بارها مورد توجه و تحسین قرار گرفته  است. شروع فعالیت او در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعه مدرسه موش ها در سال ۱۳۶۰ بود. معتمد آریا از سال 13۶۴ بازیگری در سینما را با فیلم جدال آغاز کرد. وی در فیلم های مطرحی از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، دختر شیرینی فروش، مسافران، یك بار برای همیشه، گیلانه، تقاطع، زیر درخت هلو و روسری آبی بازی كرد.

9 آبان (31 اکتبر ۱۹۶۱): پیتر جکسون

کارگردان و تهیه کننده آمریکایی بیشتر به دلیل ساخت فیلم ارباب حلقه ها و کینگ کونگ شناخته شده است. جکسون برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی سال ۲۰۰۳ برای فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه شد. سپس در سال ۲۰۰۵ فیلم قدیمی و معروف کینگ کونگ را بازسازی کرد. جکسون ابتدا فقط فیلم های کمدی و ترسناک به عنوان یک کارگردان معمولی می‌ساخت.

14 آبان1359: شیلا خداداد

خداداد اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. وی هم چنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. وی در فیلم های مطرحی مانند سن پترزبورگ، اخراجی ها ۲، پاتو زمین نذار، پسر آدم، دختر حوا، خیابان بیست و چهارم، ازدواج به سبک ایرانی و اعتراض و سریال مطرح مسافری از هند بازی كرد.

۱۶ آبان ۱۳۵۱: ویشکا آسایش

وی خواهرزاده مازیار پرتو فیلم بردار برجسته ایرانی است. با بازی در نقش قطام در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) به شهرت رسید. سپس در نقش یک عروسک در فیلم ساحره توانایی هایش را به نمایش گذاشت و موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد. آسایش بازی های موفقی در آثاری هم چون ساحره، عشق+2، بلوغ ومسافر ری ارائه داد.

20 آبان (۱۱ نوامبر ۱۹۷۴): لئوناردو دی کاپریو

بازیگر آمریکایی و سینمای هالیوود در ایالت کالیفورنیا متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن است. او با بازی در فیلم «زندگی بچه» در سال ۱۹۹۳ وارد سینما شد.

بازی در فیلم پر سر و صدای «تایتانیک» او را تبدیل به فوق  ستاره ای در دنیای هالیوود كرد. او در فیلم جاده انقلابی (۲۰۰۸) یک بار دیگر با کیت وینسلت هم بازی شد. دی كاپریو در فیلم های مطرحی نظیر روزولت، جزیره شاتر، جاده انقلابی، مجموعه دروغ ها، الماس خونین و مردگان به ایفای نقش پرداخت.

25 آبان (۱6 نوامبر ۱۹۴۲): مارتین اسکورسیزی

اوکارگردان شهیر سینمای آمریکا و صاحب بیشتر جوایز معتبر سینمایی دنیا است.در بسیاری از رده بندی های سینمایی اسکورسیزی را به عنوان بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم و یکی از 3 کارگردان برتر تاریخ سینما می‌دانند. کارگردانی که پس از گذشت نزدیک به ۴ دهه هم چنان نامی بزرگ و مطرح و جنجالی در عرصه کارگردانی سینماست. وی دانش آموخته رشته کارگردانی سینما از دانشگاه نیویورک است. گاو خشمگین، تنگه وحشت، راننده تاكسی، مردگان و كازینو فیلم های مطرح وی به شمار می‌رود.


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره