وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده حادثه بزرگ اینترنت

ده حادثه بزرگ اینترنت
آکادمی بین المللی علوم در آستانه ورود به نخستین دهه هزاره سوم 10 حادثه بزرگ اینترنت را انتخاب و "جایزه وبی" (Webby Awards) را به آنها اعطا کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، آکادمی بین المللی علوم همراه با مرکز هنرهای دیجیتال نیویورک 10 حادثه بزرگ دهه اخیر را برگزیدند.

دیوید میشل دیویس مدیر اجرایی Webby Awards در این خصوص به رویترز گفت: "اینترنت، تاریخ یک دهه است چرا که نه تنها در زندگی روزانه ما به عنوان یک کاتالیزور تغییرات استفاده می شود بلکه در هر موردی از تجارت تا ارتباطات از سیاست تا فرهنگ حضور دارد."

فهرست 10 رویداد موثر اینترنت در دهه اخیر به شرح زیر است:

Craigslist: یک شبکه متمرکز در بخش ارتباطات آنلاین رایگان است که تبلیغات و آگهی ها را در مقولات مختلف کاریابی، فروش و اجاره خانه، ارائه خدمات و … به صورت طبقه بندی شده عرضه می کند. این سایت در سال 1999 راه اندازی شد و به تدریج به یک رقیب جدی برای بخش آگهی های روزنامه ها تبدیل شد. این سایت امروزه در شش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس قرار دارد.

Google AdWords: این سرویس در سال 2000 عرضه شد. این سرویس عرضه تبلیغات، آگهی های خود را برپایه سیستم "پرداخت برای کلیک" (PPC) ارائه می کند و به واردکنندگان این آگهی ها اجازه می دهد که با دقت بسیار بالایی مشتریان خود را پیدا کنند.

ویکی پدیا: دانشنامه رایگان منابع باز آنلاین است که در سال 2001 عرضه شد و امروزه محتوی بیش از 14 میلیون مطلب به 271 زبان است.

تعطیلی Napster در سال 2001: پرتال Napster یک سرویس اشتراک گذاری فایلهای موسیقی بود. این پرتال درهای وب را به سوی اشتراک گذاری آنلاین فایلهای چندرسانه ای گشود.

قیمت سهام اوراق گوگل در بورس در سال 2004: در این سال ارزش گوگل به 25 میلیارد دلار رسید.

انقلاب ویدئو آنلاین در سال 2006: این انقلاب یک شکوفایی واقعی برای عرضه فیلمهای حرفه ای و آماتوری روی اینترنت بود و موجب شد که زندگی روزمره تمام انسانها را در مقولات مختلف از فرهنگ مردمی تا فرهنگ سیاسی را از نو طراحی کند.

افتتاح فیس بوک: این شبکه اجتماعی را یک جوان 20 ساله به نام مارک زاکربرگ در سال 2004 راه اندازی کرد. این شبکه اجتماعی راهی به سوی افتتاح میکروبلاگ توییتر در سال 2006 گشود. در حال حاضر این شبکه اجتماعی 300 میلیون کاربر دارد.

عرضه "آی- فن" در سال 2007: این تلفن همراه هوشمند اپل به ابزاری شیک و لازم با کاربردها و عملکردهای مختلف برای تمام جنبه های زندگی مدرن تبدیل شده است.

مبارزات انتخاباتی آمریکا در سال 2008: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اینترنت توانست روش و نگرش تبلیغات انتخاباتی را تغییر دهد.

اینترنت و انتخابات ایران: میکروبلاگ توییتر در اعلام و گسترش اعتراضات به نتایج انتخابات اخیر ایران نقش داشته به طوری که به اعتراضات دامن می زده است.



روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره