وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین فیلم مستند حیات وحش جهان

بهترین فیلم مستند حیات وحش جهان
بر اساس اعلام سایت‌ها و رسانه‌های بین‌المللی، كشمكش 24 ساعته یك غزال هندی با تمساح‌ها و ببرها در یكی از مناطق تحت حفاظت محیط زیست هندوستان كه در نهایت با پیروزی غزال همراه بود، بهترین فیلم مستند حیات وحش لقب گرفت.
به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گردشگران خارجی حاضر در پارك حیات‌وحش در «ماهاراشترا» در هندوستان سه روز پیش شاهد كشمكش و درگیری 24 ساعته یك غزال هندی با تمساح‌ها و ببرها بودند كه طی آن غزال در نهایت موفق شد از چنگال تیز و برنده این حیوانات درنده خو بگریزد و نجات پیدا كند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، گردشگران در ساعت 6:45 به وقت محلی در كنار دریاچه منطقه «تادوبا – تایگر» در ایالت «ماهاراشترا» ایستاده بودند كه این درگیری رخ داد. داستان از آنجا آغاز شد كه یك ببر ماده در ورای بیشه‌ها كمین كرده و قصد داشت یك «سامبار» – غزال هندی – را شكار كند، اما هنگامی كه ببر ماده قصد داشت به سمت غزال نر خیز بردارد، غزال تنها چاره را در پریدن به داخل دریاچه دید، اما غافل از آن كه دریاچه مملو از تمساح است.
در ادامه گردشگران شاهد حمله چند تمساح و ببر به سمت غزال بیچاره بودند. با این حال غزال هندی در نهایت موفق شد طی یك درگیری و مقاومت 24 ساعته در مقابل این حیوانات درنده نجات پیدا كند. اگر چه بخش‌هایی از پاهای عقبی و گردنش به شدت آسیب دیده و مجروح شده بود. به همین دلیل، فیلم‌ها و تصاویر گرفته شده از این كشمكش و درگیری 24 ساعته برای نجات و بقای زندگی غزال جزو بهترین فیلم مستند حیات‌وحش انتخاب شد.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره