وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان ثبت‌نام فراگیرپیام نور اعلام شد

زمان ثبت‌نام فراگیرپیام نور اعلام شد
سرپرست دانشگاه پیام نور از اصلاح آیین‌نامه دوره‌های فراگیر خبر داد و گفت: آزمونهای فراگیر كارشناسی و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور طبق روال سالهای گذشته برگزار می‌شود.

دكتر حسن زیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: طی جلسه‌ای كه هفته گذشته با حضور مسئولان سازمان سنجش برگزار شد، آیین نامه دوره‌های فراگیر در جهت ارتقای كیفیت و رفع مشكلات موجود اصلاح شد كه طی آن دوره‌های فراگیر كارشناسی و كارشناسی ارشد طبق روال سالهای گذشته برگزار می‌شود اما دوره دكترای فراگیر نخواهیم داشت و پذیرش دانشجوی دكترا براساس آزمون تخصصی خواهد بود.

آغاز ثبت‌نام آزمونهای فراگیر از دی ماه

وی در خصوص زمان ثبت‌نام دوره‌های فراگیر گفت: درصددیم كه ثبت‌نام دوره‌های فراگیر در دی ماه 88 انجام گیرد و طی آن تمامی موارد اصلاح شده نیز در دفترچه ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

اعلام ظرفیت در فراگیر ارشد و بومی‌گزینی در فراگیر كارشناسی

زیاری با اشاره به عمده ترین اصلاحات انجام شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور و تصمیمات اتخاذ شده برای اعلام ظرفیت در دوره فراگیر كارشناسی ارشد، تصریح كرد: از این پس بر اساس توانمندی‌ها، امكانات و تعداد اساتید موجود، برای فراگیر مقطع كارشناسی ارشد ظرفیت اعلام می‌شود و داوطلبان بر اساس سطح نمرات اكتسابی پذیرش می‌شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نور تاكید كرد: در همین راستا ظرفیتهای دوره فراگیر كارشناسی ارشد به تفكیك رشته در دفترچه ثبت‌نام درج خواهد شد.

وی با بیان اینكه در اصلاحات انجام شده بحث بومی‌نگری نیز مطرح شد، گفت: در این زمینه در مقطع كارشناسی، بحث بومی‌گزینی قطعا لحاظ خواهد شد اما در مقطع كارشناسی ارشد سعی شده تا در حد ممكن این موضوع لحاظ شود.

وی در عین حال اظهار كرد: اصلاحات اعمال شده پس تصویب مراجع ذیصلاح اعمال می‌شود.

زیاری همچنین با اشاره به بحث موسسات غیرمجاز فراگیر كه از آرم دانشگاه پیام نور سواستفاده می‌كنند، با تاكید بر اینكه دانشگاه پیام نور به هیچ یك از موسسات فراگیر مجوز برگزاری دوره‌های دانشپذیری را ارائه نكرده است، به داوطلبان توصیه كرد كه در هیچ یك از این موسسات ثبت‌نام نكنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور خاطر نشان كرد: همچنین طی دستور وزیرعلوم علاوه بر اینكه باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسب انجام گیرد با موسسات متخلف نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌شود.