وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مغز و خون دیکتاتور ایتالیا در اینترنت به حراج گذاشته شد!!

مغز و خون دیکتاتور ایتالیا در اینترنت به حراج گذاشته شد!!
به گزارش ایسنا،مغز و خون دیكتاتور ایتالیا در یك سایت حراجی اینترنتی به حراج گذاشته شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از تایمز آن‌لاین، الساندرا موسولینی (Alessandra Mossolini) ـ نوه‌ی بنیتو موسولینی ـ دیكتاتور ایتالیا كه اكنون نماینده‌ی یكی از احزاب دست راستی پارلمان این كشور است، از پلیس ایتالیا خواست، مسأله‌ی حراج مغز و خون پدربزرگ‌اش را در یك سایت حراجی اینترنتی پی‌گیری كند.
از ساعاتی پیش، بخشی از مغز و خون موسولینی روی سایت حراجی ابای (eBay) به قیمت پایه‌ی 15هزار یورو (13‌هزار پوند) به حراج گذاشته شده، این درحالی است كه سایت‌های حراجی اینترنتی، مجاز به حراج اعضای بدن انسان نیستند.
خانم موسولینی بر این باور است كه تكه مغز و خون موسولینی پس از مرگ او در بیمارستان میلان از جسدش برداشته شده‌اند؛ اما مقامات بیمارستان میلان با رد این ادعا اعلام كردند كه این آثار، دوسال پس از مرگ موسولینی در سال 1947 میلادی از جسدش برداشته شده‌اند.
موسولینی در سال 1945 میلادی كشته شد و جسدش برای مدت زمان طولانی در میدان اصلی شهر میلان در معرض دید عموم قرار گرفت.
پس از مرگ موسولینی، جسدش برای كالبد شكافی به بیمارستان میلان منتقل شد و سرانجام در سال 1957 میلادی به خانواده‌اش تحویل داده و در زادگاهش، شهر پرداپیو (Predappio) در شمال ایتالیا دفن شد.
در همین حال، سخنگوی سایت ابای در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اعلام كرد كه آگهی حراجی، قبل از ارائه‌ی هر پیشنهادی، از روی این سایت برداشته شده است.
موسولینی دیكتاتور فاشیست ایتالیا در جنگ جهانی دوم، متحد هیتلر بود تا این‌كه پادشاه ایتالیا او را از مقام نخست‌وزیری عزل كرد و به زندان انداخت. او توسط سربازان آلمانی فراری داده شد، ولی در پایان جنگ جهانی دوم توسط پارتیزان‌ها دستگیر و تیرباران شد.