وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سفر چهار بازیگر افسانه جومونگ به ایران

سفر چهار بازیگر افسانه جومونگ به ایران
تهیه كننده برنامه كنسرت‌های ملی و بین‌المللی گفت: ششم اسفند ماه سال جاری سفر چهار بازیگر افسانه جومونگ به ایران قطعی شده است.
محسن شریعت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: قرارداد‌های بین میان سونگ ایل گوك و سان ای گوكو و دو بازیگر دیگر مجموعه افسانه جومونگ بسته و قرار بر این شد تا 10 روز پس از پایان ماه صفر به مدت چهار روز به جمع استقبال كنندگان خود پیوسته و برای آنها یك تا دو سانس برنامه اجرا كنند.
وی در پاسخ به علت كاهش تور 10 روزه و وعده داده شده به مردم شهرهای تهران، كرمان، كرج، بندرعباس، شیراز، اصفهان و مشهد، با پوزش از مردم خوب این شهر‌ها گفت: رخداد‌های پیش‌بینی نشده‌ای مانع شد و سان ایل گوك و سه همراهش فقط در شهر‌های تهران و كرمان حضور می‌یابند و در صورت افزایش برنامه سفرشان یا مكان‌های اجرایشان اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی ادامه داد: البته دعوت از بازیگران كره‌ای با همكاری یكی از شركت‌های تولیدات صوتی و تصویری صورت گرفته و 50 درصد از هزینه‌ درخواستی این هنرمندان كره جنوبی از جمله دو شخصیت جومونگ و سوسانو برای قطعیت كار پیش پرداخت شده است.
وی در پایان تصریح كرد: فراخوانی مردم در مكان‌های حضور كاراكترهای اصلی سریال كره‌ای كه در شبكه سوم سیما در سال‌های 1378-88 پخش شد، در رسانه‌های خبری به‌ زودی اعلام می‌شود.