وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبر خوش برای سربازان وظیفه

خبر خوش برای سربازان وظیفه
موضوع نزدیک بودن محل خدمت به محل سکونت سربازان از جمله اهداف وظیفه عمومی است که البته به طور صددرصد شدنی نیست، اما در تلاش هستیم سربازان در مرحله اول در استان‌های خود و در مرحله بعدی در استان‌های همجوار خدمت کنند،

به گزارش خبرنگار رهوا:سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره اینکه سربازان از کمبود امکانات، لباس، غذا و حقوق گله‌مند هستند، نارسایی‌هایی در اعتبارات بخش دفاع در یک جایی خود را آشکار می‌کند که در این رابطه طی یکی، دو سال گذشته اقداماتی انجام شده و در گام اول، ناجا تلاش کرده است، سربازی برای خانواده‌ها هزینه‌ای نداشته باشد که در این راستا حقوق سربازان چندبرابر شده و در آینده هم نسبت به وضعیت فعلی مطلوب‌تر خواهد شد.
اسماعیل احمدی‌مقدم ادامه داد: در بحث غذا نیز با توجه به وجود تورم در نرخ مواد غذایی، کیفیت غذاهای سربازان پایین آمده، اما با دریافت یارانه‌ از دولت، کیفیت غذا 2برابر ارتقا یافته است. احمدی‌مقدم در عین حال تصریح کرد: درست است که بحث غذا در یگان‌ها با وضع خانواده‌های قشر متوسط به بالا متفاوت است، اما جدولی که بهداری‌ها و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه کرده‌اند در یگان‌ها رعایت می‌شود و کسی از نظر غذا دچار مریضی نشده است.

وی اظهار کرد: اگر وضع غذای سربازان را تا 50 درصد دیگر ارتقا دهیم، حتما به وضع مطلوبی خواهیم رسید. فرمانده نیروی انتظامی درباره لباس سربازان نیز عنوان کرد: در هیچ‌کدام از یگان‌ها بحث نبود لباس را نداریم، تنها موضوع کیفیت آنهاست و از سربازان برای لباس هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

تنها سربازانی که خود می‌خواهند لباسشان را تهیه کنند، به طور شخصی اقدام می‌کنند. وی با اشاره به اینکه تصویب شده هزینه مرخصی سربازان را یگان‌ها پرداخت کنند، افزود: موضوع نزدیک بودن محل خدمت به محل سکونت سربازان از جمله اهداف وظیفه عمومی است که البته به طور صددرصد شدنی نیست، اما در تلاش هستیم سربازان در مرحله اول در استان‌های خود و در مرحله بعدی در استان‌های همجوار خدمت کنند،

همچنین در تلاشیم سربازانی که در استان‌های بالای 300 کیلومتر مسافت با محل زندگی خود خدمت می‌کنند، پس از گذراندن 6 ماه خدمت به محل سکونت یا استان‌های همجوار برای ادامه خدمت انتقال یابند. البته تعداد سربازانی که در استان‌های دور نسبت به محل زندگی خود خدمت می‌کنند، بسیار کاهش پیدا کرده است.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره