وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشی فوق العاده برای کاهش وزن بدون محاسبه کالری

روشی فوق العاده برای کاهش وزن بدون محاسبه کالری
از سبزیجات به شدت استفاده كنید .سعی كنید حتماً یك نوع از سبزیجات و یك میوه را در هر وعدة غذایی خود داشته باشید .روزهایی كه خیلی مشغول هستم و می دانم كه هیچ چیز سبزی در ناهارم نخواهد بود ،‌موقع صبحانه دو تا میوه می خورم ؛‌مقداری توت و هلو ( یا برگه ) و انواع دانه های روغنی را در ماست كم چربم می ریزم  و می خورم . من عاشق مارچوبة تازه ، فلفل سبز ، گوجه فرنگی خشك شده ، جوانة گیاهان ، كاهو و بسیاری دیگر از سبزیجات هستم . میوه ها و سبزیجات دارای فیبر زیادی هستند كه گرسنگی را از شما دور می كنند .روزی 9 بار آنها را مصرف كنید ،‌به نظر خیلی می آید اما اگر نمی خواهید كاهش وزن داشته باشید ،‌می توانید موقع ناهار یا شام سالاد بخورید .

میان وعده ها را با دقت انتخاب كنید . پروتئین ( مثل پنیر كم چرب) را به میان وعده های خود اضافه كنید .تحقیقات نشان می دهند كه پروتئین می تواند تأثیر لپتین را ، هورمونی كه اشتها را كنترل می كند ، افزلیش دهد . من عاشق هوموس ( یك غذای یونانی كه از مخلوط نرم نخود ، روغن و سیر درست می شود ) هستم و مقداری هم از سبزیجات دیگر به آن اضافه می كنم و به جای انواع نان ها و كلوچه ها مصرف می كنم . پروتئین همچنین حجم معده را پر كرده و از میل به چیپس ،‌شیرینی و مانند آن جلوگیری می كند .

 آب بیشتری بنوشید .  رژیمی هایی كه آب را جایگزین نوشیدنی های شیرین كرده اند ،‌وزن كم می كنند. بر اساس تحقیقی كه انجمن چاقی در بوستون انجام داده است ، آنهایی كه h2o بیشتری میل كرده اند ، وزن بیشتری كم كرده اند .

برای غذاهایتان برنامه ریزی داشته باشید . كمی توجه به سهم هر وعدة غذایی به شما كمك می كند كمتر بخورید و در عین حال ارضاء هم شوید . با سالاد شروع كنید و آن را به چهار قسمت تقسیم كنید تا وعده های غذایی شما سالم بمانند . نصف بشقاب باید سبزیجات ، یك چهارم آن پروتئین كم چرب ( 85 تا 170 گرم ماهی ،‌مرغ ) و یك چهارم دیگر آن غلات ( 2/1 تا 1 فنجان برنج سبوس دار ، سیب زمینی یا پاستای غنی شده ) باشد .

 وعده های غذایی  را حذف نكنید . وقتی شما بیشتر از پنج ساعت بین وعده های غذاییتان فاصله می اندازید ،‌بدنتان ممكن است كورتیزول بیشتری آزاد كند ،‌هورمونی كه می تواند اشتها را افزایش دهد . من گرسنه و عصبانی می شوم :‌معده ام شروع به سوختن می كند و مغزم برای هر چیز كوچكی اذیت می شود . بعد هرچیزی جلویم باشد می خورم ، معمولاًیك كلوچه یا هر شیرینی دیگری . من می فهمم كه در حال خاموش كردن شعله های گرسنگی هستم اما چه بهتر است كه از اول نگذارم كه وارد این مرحله بشوم .
انگلیسی ها ماست را به عنوان صبحانه مصرف می كنند كه ما می توانیم آن را با شیر جایگزین كنیم .