وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاكسازی بدن از مواد زائد (رژیم چاقی)

پاكسازی بدن از مواد زائد (رژیم چاقی)
پاکسازی بدن علاوه بر این كه باعث كاهش وزن می‌شود به شما كمك می‌كند تا ظاهری متناسب نیز داشته باشید. این رژیم به رژیم پاكسازی نیز معروف است زیرا سموم را از بدنتان دفع می‌كند.

فرض كنید بدن شما همانند یك مخزن است كه مواد زائد به مرور زمان در آن تجمع می‌یابند. این درست همان اتفاقی است كه در روده شما رخ می‌دهد،یعنی مواد زائد كه مدفوع نامیده می‌شود در روده شما تجمع می‌یابند.مقدار تجمع مدفوع در بعضی افراد بیش از حد طبیعی است و در نتیجه می‌تواند باعث پس زدن سموم به داخل خون شده و فرد را با مشكلات عمده‌ای مواجه كند.بنابراین داشتن رژیم غذایی برای چند روز به طوری كه بتواند روده را پاكسازی كند بسیار مفید خواهد بود.
از یك رژیم پاكسازی می‌توانید هر یك از موارد زیر را انتظار داشته باشید:ناخن‌های براق‌تر، موهای قوی‌تر،كاهش بوی بدن،كاهش وزن،كاهش سلولیت پوستی،چهره‌ای شاداب‌تر و چشمانی براق‌تر.

* كبد شما به طور معمول سعی می‌كند تا از دست سموم مزاحم راحت شود.اگر بتوانید به آن با كم كردن بار گوارشی استراحت بدهید،كمك بزرگی به خودتان كرده‌اید.
 
* رژیم‌های پاكسازی نباید با گرسنگی كشیدن اشتباه شوند.پاكسازی یك روش كوتاه مدت برای تمیز شدن بدن و از دست دادن قسمتی از وزن اضافی می‌باشد.
 
* این رژیم غذایی به كبد و كلیه‌ها اجازه می‌دهد تا از دست سموم و نگهدارنده‌های غذایی و دود و آلودگی كه هر روز بدون آن كه متوجه آنها شوید وارد بدنتان می‌شوند خلاص شوند.
 
* در ضمن مصرف مواد غذایی كمتر برای یك مدت محدود باعث می‌شود كه بتوانید فست‌فود و تنقلات ناسالم را كنار بگذارید.شادابی روحی و روانی روزهای پس از رژیم به شما كمك می‌كند تا همین روش را ادامه دهید و به عادات غذایی نامناسب قبلی خود بازنگردید.
 
* رژیم غذایی شما باید شامل مخلوطی از هویج تازه، كرفس، چغندر، اسفناج، سیب و نارگیل باشد.اگرچه ممكن است كه آب مركبات یا گوجه را دوست داشته باشید ولی آنها اسیدی‌‌تر از آنند كه بتوانید در رژیم خود جای دهید.
* به یاد داشته باشید كه آب بیشتری بنوشید و از مصرف ماده دیگری غیر از سوپ، آب و مصرف داروها و مكمل‌های غیرضروری پرهیز كنید.
 
* برای تغییر طعم نوشیدنی‌ها می‌‌توانید به آن زنجبیل اضافه كنید.در طول روز می‌توانید شربت هم بنوشید ولی مصرف كمتر شربت به فرآیند سم‌زدایی سرعت می‌‌بخشد.در این مدت سبزی و میوه بیشتری مصرف كنید تا به بیرونراندن مواد زائد باقیمانده در روده بزرگ كمك كنید.
* این رژیم غذایی باید به طور معمول از 3 روز تا یك هفته به طول بینجامد و پس از آن باید به رژیم غذایی طبیعی خود برگردید.
در پایان دوره از این كه توانسته اید تغییری در رژیم غذایی خود بدهید و به ارگان‌های خود استراحت بدهید احساس سبكی و آرامش خواهید كرد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره