وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میزان ثروت اوباما رییس جمهور آمریکا

میزان ثروت اوباما رییس جمهور آمریکا
جدیدترین تحلیل و بررسی میزان ثروت و دارایی های مسوولان در امریکا نشان می دهد «ماری شابیرو» رئیس کمیته بورس و اوراق بهادار کابینه در میان مقامات کابینه اوباما با رقم دارایی به میزان 26 میلیون و 600 هزار دلار ثروتمندترین فرد کابینه است.

به گزارش جهان،بر اساس این بررسی مرکز سیاست های پذیرش در امریکا، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه نیز با ثروتی به میزان 21 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه دوم قرار دارد و ثروت 11 میلیون و 500 هزار دلاری «اریک هولدر» وزیر دادگستری امریکا او را در جایگاه سوم قرار داد. باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا نیز در این بررسی با جمع دارایی به میزان سه میلیون و700 هزار دلار در مرتبه ششم قرار دارد. در حالی میزان ثروت مقامات ارشد قوه مجریه در امریکا اعلام می شود که 44 درصد از اعضای کنگره در ردیف میلیونرها قرار دارند.

همچنین «داریل ایسا» عضو جمهوریخواه از ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان امریکا با داشتن ثروتی معادل 251 میلیون دلار در صدر فهرست ثروتمندترین افراد قوه مقننه امریکاست. وی بخش اعظم ثروت خود را از محل تولید دستگاه هشداردهنده در خودروها به دست آورده است. «جین هارمان» عضو دموکرات مجلس نمایندگان امریکا از ایالت کالیفرنیا نیز با دارایی 244 میلیون دلاری در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد. میزان ثروت «هیربل کول» عضو دموکرات مجلس سنا از ایالت ویسکانسین که چندین فروشگاه و مرکز خرید راه اندازی کرده نیز به 214 میلیون دلار می رسد.

این در حالی است که رقم ثروت «ماکس بوکاس» رئیس کمیته امور مالی مجلس سنا 42 هزار دلار است. در امریکا معمولاً از اعضای کنگره و مقامات ارشد دولتی خواسته می شود از درآمد و بدهی های خود اطلاعات کلی و تقریبی و البته نه به صورت دقیق ارائه دهند. همچنین رقم منزل مسکونی افراد در میان اطلاعات ارائه شده درباره دارایی ها جای نمی گیرد. «مرکز سیاست های پذیرش» به بررسی رقم دارایی و ثروت مقامات ارشد امریکایی می پردازد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره