وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جمله ای که زنان دویست و پنجاه بار در هفته تکرار می کنند!!

جمله ای که زنان دویست و پنجاه بار در هفته تکرار می کنند!!
دانشمندان در آخرین مطالعات خود متوجه شدند زنان به طور مداوم در مورد شکل ظاهری و هم‌چنین پیر شدن خود نگران هستند.

برای انجام این تحقیق دانشمندان از صد زن خواستند تا در تحقیقی شرکت کنند تا به این ترتیب محققان متوجه بشوند که زنان به طور متوسط چند بار در مورد شکل ظاهری و پیر شدن خود احساس ناامیدی می‌کنند.

از زنانی که در این تحقیق شرکت داشته و بین 35 تا 69 سال سن داشتند خواسته شد هر زمان که در مورد صورت ، شکل بدن و ظاهر خود احساس نا امیدی و نگرانی کردند ، آن را ثبت کنند.

بعد از انجام این مطالعه دانشمندان متوجه شدند زنان در این محدوده سنی معمولا 36 بار در طول روز دچار احساسات منفی در مورد شکل ظاهری خود می‌شوند و خود را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

البته در مورد بعضی از زنان این احساس شکل افراطی به خود گرفته و به حالت وسواس گونه زندگی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار داده بود.برای مثال یکی از زنانی که در این تحقیق شرکت کرده بود نزدیک به 1400 بار در طول هفته نسبت به وضع ظاهری خود اظهار نگرانی کرده بود که این نشان می‌دهد توجه بیش از حد به شکل ظاهری می‌تواند به شکل یک بیماری روانی در بیاید و تمام افکار یک فرد را به خود متوجه کند.

این تفکرات گاهی تا آنجا پیش می‌رود که فرد دست به انکار شکل ظاهری خود می‌زند ، و خود را آنگونه که هست قبول ندارد.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های زنان پیر شدن و تغییر شکل ظاهری به واسطه آن است.بسیاری از زنان زمانی که چین و چروک‌های صورت را مشاهده می‌کنند بسیار نسبت به خود احساس منفی پیدا می‌کنند و نگرانی از پیر شدن تمام زندگی آن‌ها را فرا می‌گیرد.
البته این تحقیقات نشان می‌دهد که زمانی که زنان اقدام به آرایش کردن می‌کنند ، احساسات منفی آن‌ها نسبت به خودشان اندکی کاهش پیدا می‌کند که این موضوع دلیل علاقه افراطی بعضی از زنان را به آرایش کردن نشان می‌دهد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره