وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هفت دلیل برای نوشیدن آب

هفت دلیل برای نوشیدن آب
نوشیدن آب یک امر ضروری بوده و تمام فعالیت ها و اعمالی که در بدن شما رخ می دهد با داشتن یک ذخیره کافی و مناسب از آب ، بهتر صورت می گیرد .
1 ـ پیشگیری از سرطان : سرطان روده بزرگ ، مجاری ادراری و سرطان کیسه صفرا در کسانی که به میزان کافی آب می نوشند به طور قابل توجهی کاهش می یابد .
2 ـ محافظت از کلیه ها : افرادی که روزانه کمتر از 1 لیتر آب می نوشند بیشتر در معرض خطر ابتلا به سنگ کلیه قرار می گیرند . نوشیدن آب می تواند در افرادی که دارای سنگ کلیه هستند از تشکیل مجدد آن جلوگیری کرده و یا آن را به تاخیر بیندازد .
3 ـ تقویت حافظه : مطالعات نشان می دهد که کمبود آب می تواند روی حافظه کوتاه مدت تاثیر بگذارد و باعث کند ذهنی در حل تمرینات ریاضی در افراد گردد .
4 ـ انجام دادن فعالیت های ورزشی : تحقیقات بی شماری بر روی ورزشکاران نشان می دهد که کمبود آب می تواند بر روی پایداری و تحمل ، ظرفیت هوایی و کشش افراد تاثیر بگذارد .
کم آبی می تواند به میزان 20 درصد باعث کاهش فعالیت های فیزیکی و ذهنی شود .آب ، فشار و غلظت خون را تنظیم کرده و در نتیجه باعث تنظیم میزان اکسیژن رسانی به بافت های بدن می گردد .
5 ـ محافظت از دندان های شما : شما به میزان کافی بزاق دهان که مملو از آب باشد نیاز دارید تا بتوانید دهان خود را تمیز نگاه داشته و از وجود انواع باکتری ها و بسیاری از بیماری های لثه جلوگیری کنید . بدین صورت که بسیاری از آب های معدنی در کانادا با فلوئوراید غنی می شوند تا از فعالیت های باکتریایی جلوگیری گردد .
6 ـ به دست آوردن مواد مغذی : آب منبع بدون کالری از بسیاری از مواد مغذی همچون مواد معدنی می باشد که بدن به آنها نیاز دارد .
با نوشیدن کافی آب شما می توانید به میزان کافی از عناصر معدنی پتاسیم ، منیزیم و دیگر مواد معدنی بهره مند شوید .
7 ـ احساس آرامش : آب دارای ترکیبات قدرتمند و معجزه گری است که حتی بدون نوشیدن آن هم می توان به آنها دست یافت . با غوطه ور شدن در آب ترکیبات معجزه گری در میان پوست شما جریان می یابد و باعث ایجاد احساس آرامش در شما می شود . این حالت می تواند در ورزشکاران باعث ایجاد احساس آرامش بعد از انجام تمرینات ورزشی شده و باعث Relax شدن ماهیچه ها گردد .