وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طولانـی‌ترین‌هـای دنیا

طولانـی‌ترین‌هـای دنیا
طولانی‌ترین زندگی مشترك (85 سال)

«هربرت و زلمیرا فیشر» اهل كارولینای شمالی در تاریخ 13 ماه می‌ سال 2009، 85 سال زندگی مشترك را با خوبی و خوشی پشت سر نهادند. زلمیرا در حال حاضر 101 ساله وهربرت 104 ساله هستند. این زوج خوشبخت 50 سال است كه در خانه‌ای واقع در «براونزویل» در «نیوبرن» آمریكا زندگی می‌كنند.

طولانی‌ترین شغل(77 سال)


طبق ركوردهای گینس، «آنجلو كاماراتا» بیشترین زمان را به عنوان گارسون كافی‌شاپ مشغول به كار بوده است. او این كار را از شاگردی شروع كرد و سپس خود صاحب یك كافی‌شاپ شد. او اكنون در همان كافی‌شاپ به پسران خود كمك می‌كند. او در سال 1971 كافی‌شاپ را به پسرانش فروخت و تصمیم گرفت بازنشسته شود، ولی بیكاری به مزاج او سازگار نبود و دوباره كار را شروع كرد.

طولانی‌ترین سخنرانی (124 ساعت)

مردی فرانسوی به نام «لویی كوله» 124 ساعت به طور متوالی درباره «سالوادور دالی» نقاش اسپانیایی، فرهنگ روستایی و موضوعات دیگر سخنرانی و نام خود را وارد كتاب ركوردها كرد. این مرد 62 ساله پنج روز و چهار شب به طور مداوم حرف زد. این سخنرانی در شهر «پرپیژان» فرانسه انجام شد و سه ناظر برای ثبت ركورد او در محل حاضر بودند.


طولانی‌ترین عمر لامپ(107 سال)

یك لامپ كم‌نور قدیمی سالهای سال یعنی از زمان نصبش در سال 1901 به صورت شبانه‌روزی در یك ایستگاه آتشفشانی روشن بود. «تام برامل» كه سال‌ها از بازنشستگی او می‌گذرد هنوز هم بعضی اوقات به ایستگاه شماره 6 آتشفشانی در «لیورمور» می‌رود. این ایستگاه در طول سال‌ها تغییر كرده ولی یك وسیله دقیقا مثل گذشته باقی مانده است و آن لامپ روشن ایستگاه می‌باشد. لامپ لیورمور در طول این مدت هرگز خاموش نشده است. این لامپ نزدیك یك میلیون ساعت كار كرده و كسی راز این طول عمر را نمی‌داند.


طولانی‌ترین فیلم (87 ساعت)

«درمان بی‌خوابی» نام فیلمی به كارگردانی «جان هنری تیمیس» است كه پس از اكران آن در سال 1987 از طرف كتاب ركوردهای گینس به عنوان طولانی‌ترین فیلم سینمایی انتخاب شد. این فیلم 5220 دقیقه‌ای هیچ داستان و طرح دقیقی ندارد و در آن یك شاعر با نام «ال.دی.گروبان» شعر بلند خود را در مدت سه روز و نیم می‌خواند و در بعضی قسمت‌ها برای رفع خستگی از موسیقی و میان پرده استفاده می‌كند.

طولانی‌ترین قطع برق(66 روز)

در سال 1998 شهر «اوكلند» در نیوزیلند به مدت 5 هفته دچار بحران قطع برق بود. تقریبا برق تمام شهر ازچهار كابل بزرگ تامین می‌شد كه دو تا از آنها كهنه و قدیمی شده بودند. روز 20 ژانویه یكی از این كابل‌ها در اثر هوای گرم و خشك از كار افتاد و روز 9 فوریه كابل بعدی قطع شد. كابل‌های دیگر هم كه فشار شدیدی را تحمل می‌كردند روز 19 و 20 فوریه از كار افتادند. بدین ترتیب 20 منطقه شهر به مدت 66 روز متوالی برق نداشتند. خسارات ناشی از این قطع برق 156 میلیون دلار آمریكا تخمین زده شد.

طولانی‌ترین سلطنت (63 سال)

«بومیبون آدولیادج» پادشاه 81 ساله تایلند طولانی‌ترین سلطنت را در دنیا دارد. او پس از مرگ برادرش «شاه آناندا ماهیدول» در 9 ژوئن سال 1946 جانشین وی شد و در تاریخ 5 ماه می‌ سال 1950 رسما تاجگذاری كرد.
هر چند كه نظام سلطنتی از دهه 30 در تایلند كنار گذاشته شد و این پادشاه قدرت كمی دارد ولی وی همچنان مورد احترام مردم كشورش و محبوب آنها است.

طولانی‌ترین نامزدی (67 سال)

«اوكتاویو گویلن» و «آدریانا مارتینز» ركورددار طولانی‌ترین دوران نامزدی در دنیا هستند. این دو در سال 1902 در مكزیك نامزد شدند ولی هر بار تاریخ ازدواج آنها عقب می‌افتاد. سرانجام در ماه ژوئن سال 1969 یعنی بعد از 67 سال اوكتاویو دیگر بهانه‌ای برای به تعویق انداختن مراسم نداشت و آنها بالاخره با هم ازدواج كردند. این زوج در زمان نامزدی 15 سال و در زمان ازدواج 82 سال داشتند.

طولانی‌ترین كسوف قرن (6 دقیقه و 32 ثانیه)

كسوف روز 22 جولای سال 2009 طولانی‌ترین كسوف قرن بیست و یكم به شمار می‌رود. این خورشیدگرفتگی 6 دقیقه و 32 ثانیه طول كشید و توریست‌های زیادی برای تماشای طولانی‌ترین كسوف قرن به مناطق مختلفی از جمله؛ چین، نپال و هند رفتند. در بعضی مناطق ماه كاملا جلوی خورشید را گرفت و آن را پوشاند. كارشناسان معتقدند تا 123 سال دیگر یعنی در تاریخ 13 ژوئن سال 2132 هرگز چنین كسوفی رویت نخواهد شد.