وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعضای یك باند سرقت جنین دستگیر شدند

اعضای یك باند سرقت جنین دستگیر شدند
رئیس پلیس شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری اعضای یك باند سقت جنین در این شهرستان به سرپرستی یك خانم دكتر سابقه‌دار با شماره نظام پزشكی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد صادق پهلوان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این خانم دكتر با اجاره كردن یك واحد مسكونی در منطقه امت آباد آمل با همكاری صاحب خانه اقدام به این عمل می‌كرد.

وی افزود: برخی ساكنان این واحد مسكونی به رفت و آمدهای ناموزون در این منزل در مدت چند هفته‌ای مشكوك و مراتب را فوریت‌های پلیسی اطلاع دادند.

رئیس پلیس شهرستان آمل تصریح كرد: با حضور ماموران كلانتری 13 آمل به محل مورد نظر عوامل این باند را یك خانم دكتر جوان را به همراه صاحب خانه شناسایی و دستگیر كردند.

پهلوان اضافه كرد: ماوران كلانتری 13 در حین دستگیری این دو متهم دو خانم بارداری كه برای سقط به این مكان مراجعه كرده بودند را برای ادای توضیحات به كلانتری فراخواندند.

وی ادامه داد: این خانم دكتر هنوز از تعداد مراجعه كنندگان برای انجام سقت جنین به این مكان اجاره‌ای اعترافی نداشته اما به نظر می‌رسد فعالیت این باند گسترده باشد.

ئیس پلیس آمل گفت: هم اكنون برای متهمان پرونده قضایی تشكیل و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

پهلوان خاطرنشان كرد: این خانم دكتر پیش از این در شهرستان محمودآباد هم سابقه انجام غیرقانونی عمل‌های سقت جنین در مراجعه بانوان باردار به وی را داشته است.