وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادر و 2 فرزند به دست آدمکش نامرئی کشته شدند!!

مادر و 2 فرزند به دست آدمکش نامرئی کشته شدند!!
ایسکانیوز : استفاده از بخاری گازی بدون نصب دودکش ، سه عضو یک خانواده را بی صدا در خراسان شمالی به کام مرگ کشاند.
به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : انتشار منوکسیدکربن ؛ این «آدمکش نامرئی» بار دیگر رخداد تلخی رقم زد و جان سه عضو یک خانواده را در «آشخانه» مانه و سملقان گرفت.
ستاد فرماندهی آتش نشانی این شهر ، بامداد امروز از طریق سامانه 125 باخبر شد مادر 45 ساله و دو فرزند 15 و 28 ساله اش در خانه خود ، دچار گازگرفتگی شده اند.بنابراین ، اعضای گروه نجات به همراه کمک رسانان اورژانس و پلیس ، رهسپار ساختمان مورد نظر شدند اما از دست آنان کاری ساخته نبود چون آدمکش نامرئی ، نفس های خانواده بی احتیاط را بریده بود.
بررسی های کارشناسان نشان می دهد نصب بدون دودکش بخاری و انتشار گاز CO این رخداد جبران ناپذیر را رقم زد.
هفته گذشته نیز دو کارگر که برای کندن چاه به یکی از باغ های «آباده» فارس رفته بودند به دلیل استفاده غیر اصولی از چراغ علاءالدین و کپسول پیک نیک ، بی صدا جان سپردند. پزشکی قانونی ، علت اصلی مرگ آنان را استنشاق «منوکسیدکربن» اعلام کرد.
از سوی دیگر ، مردی 45 ساله ای بر اثر نشت گاز سمی CO در خانه اش در روستای «باغ بهزاد» شهرستان لردگان – از توابع چهار محال و بختیاری – جان باخت.گزارش ایسکانیوز می افزاید ،او هم قربانی رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب بخاری شده بود.
بیش تر شب و روزهای سردی که در جای جای کشورمان سپری می شود به خاطر ساده انگاری و بی تفاوتی برخی مردم به رعایت اصول ایمنی و با وجود هشدارهای مکرر ، متاسفانه با رخدادهای تلخی همراه است.