وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیو گرافی بریتنی اسپرز

بیو گرافی بریتنی اسپرز
پدرش جیمی نام دارد و ۴۶ سالشه و مادرش هم لین نام داره یک خواهر ۹ ساله به نام لینه داره

یک برادر ۲۳ ساله به نام برایان داره که در حال حاضر دانشجو هستش .

 گل مورد علاقه :  رز سفید

مدل ماشینش  : xk8 جگوار

ورزشهای مورد علاقه : بسکتبال و شنا

خواننده های مورد علاقه : ویتنی هوستون ـ جانت جکسون  ـ مدونا

بازیگر مرد مورد علاقه :  بن افلک ـ تام کروز ـ برد پیت

بازیگر زن مورد علاقه : مگ رایان ـ کاترین زتا جونز

بریتنی خواننده پر آوازه پاپ در  دوم دسامبر  سال ۱۹۸۱ در  >> کنتاوود لوییزیانا <<  متولد شد . او مادرش > لین< نام داشت و معلم مدرسه بود و پدرش نیز جیمی نام داشت. او در سن ۸ سالگی برای بازی در یک نمایش در کلوپ میکی موس ( کانال دیسنی) تستی را انجام داد . تهیه کنندگان نمایش گفتند که او خیلی برای این کار کوچک است اما یکی از آنها  چنان تحت تاثیر قرار گرفت که بریتنی را  به یک مدرسه معتبر در نیویورک معرفی کرد .  بریتنی با همکاری خانواده اش  در ( مانهاتان) زندگی کرد و برای چند تابستان متوالی در آن  مدرسه هنری ـ اجرای نقش حرفه ای را آموخت  و سر انجام در سال  ۱۹۹۱  او در فیلم وحشتناک  به نام  ruthless به عنوان یک  بچه شیطان(جن) ایفای نقش کرد . و بعد از آن  در سن ۱۱ سالگی  او دوباره در تست کلوپ میکی موس شرکت کرد و این بار به موفقیت رسید و توانست عضو این کلوپ شود. در سالهای  ۱۹۹۳ و۱۹۹۴ او به >> اورلاندوی فیلوریدا<< رفت و در آنجا با بقیه هنرپیشگان {{ که شامل دو عضو آینده  گروه nsync  و همچنین  کری راسل ستاره آینده   wbs`felicity  میشد }} آشنا شد و با آنها در کلوپ mmc یک نمایش معمولی را اجرا کرد .و بعد از آن به    لوئیزیاتا  رفت و مدت دو سال در دبیرستان تحصیل کرد . او قبل از اینکه به معروفیت برسد  در سن ۱۵ سالگی  به نیویورک سفر کرد  تا برای خواننده شدن تست خوانندگی بدهد .و بعد از موفقیت در تست به عمل آمده ـ قرار دادی دوساله با jive records  بست و اولین آلبوم خود را به نام  baby one more time در اوایل سال ۱۹۹۸ به پایان رساند اما چون وی در کارش حساسیت عجیبی داشت  این آلبوم در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد . تهیه کننده این آلبوم eric foster white نام داشت .==> تهیه کننده ای که ( ویتنی هاستون) ـ ( مدونا) ـ  (مایکل جکسون  ) ـ  (‌ ماریا کری) ـ ( مکس مارتین ) ـ و  back street boys  را به معروفیت رسانده!

موفقیت آلبوم  baby one more time   به قدری زیاد بود که در همان هفته اول  بریتنی را مستقیما به بالای جدول آلبوم های دیگر خوانندگان رساند و آلبوم آن بهترین آلبوم سال شناخته شد و  تا ماه سپتامبر۶ میلیون کپی از  این آلبوم به فروش رسید .

اولین بحث جنجالی که مدتها توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده بود در ماه مارس سال ۱۹۹۹ به وجود آمد ! ماجرا از جایی آغاز شد که مجله   rolling stone   یک عکس  سکسی ازبریتنی ۱۷ ساله بر روی جلد خود چاپ کرد و شایعه کرد که بریتنی   سینه >> لولیتا اسکیو<< را به خود پیوند زده است  اما بریتنی با ارائه مدارک معتبر به این شایعه پایان داد.

در فوریه سال ۲۰۰۰ بریتنی   کاندید دریافت جایزه grammy شد اما سرانجام جایزه را عضو سابق کلوپ میکی موس  یعنی  christina  aguilera  بدست آورد !. دومین آلبوم بریتنی به نام oops ! i did it again  در  ماه می سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد و در همان هفته اول ۱.۳ میلیون کپی از آن به فروش رفت . این آلبوم به خاطر  بهترین  صداگذاری  پاپ و نیز بهترین اجرای خوانندگی  در قسمت زنان بریتنی را برنده دو جایزه  grammy   ساخت. سومین  آلبوم او در نوامبر ۲۰۰۱ به با زار عرضه شد که آن هم با موفقیت کم نظیری رو برو شد و بریتنی را به اوج معروفیت خود رساند .



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره