وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گارانتی لپ‌تاپ افرادی که سیگاری هستند باطل میشود!

گارانتی لپ‌تاپ افرادی که سیگاری هستند باطل میشود!
شرکت اپل اعلام کرده است ضمانت‌نامه کامپیوترهایی که در معرض دود سیگار قرار داشته‌اند باطل می‌شود و صاحبان این کامپیوترها از خدمات پس از فروش اپل محروم خواهند شد.

به نظر می‌رسد که سیگاری‌ها باید از این به بعد بیشتر حواسشان را جمع کنند! چرا که شرکت اپل اعلام کرده است ضمانت‌نامه کامپیوترهایی که در معرض دود سیگار قرار داشته‌اند باطل می‌شود و صاحبان این کامپیوترها از خدمات پس از فروش اپل محروم خواهند شد.

اپل تاکنون، ضمانت‌نامه حداقل دو دستگاه کامپیوتر را به همین دلیل باطل کرده و از ارائه خدمات به صاحبان آن‌ها خودداری نموده است. این در حالی است که ضمانت‌نامه این کامپیوترها در زمان مراجعه صاحبانشان، هنوز اعتبار داشته است.

شرکت اپل با اشاره به یکی از بندهای قوانین «سازمان بهداشت و امنیت شغلی آمریکا» (OSHA)، تصمیم‌گیری در مورد قبول یا ابطال گارانتی را به مراکز تعمیر واگذار کرده است.

بر طبق این قانون، نیکوتین سیگار در میان مواد زیان آوری قرار گرفته است که می‌تواند برای سلامت افرادی که در معرض آن هستند خطر آفرین باشد.

نکته جالب در این زمینه آن است که شرکت اپل از اظهار نظر رسمی در این باره خود داری کرده است. هنوز مشخص نیست که شدت «قرار گرفتن کامپیوتر در معرض دود سیگار» چقدر باید باشد تا شرکت ضمانت‌نامه آن را باطل کند. آیا کشیدن یک سیگار کافی است؟ یا 200 تا؟ و یا بیشتر؟

اما حدس و گمان‌هایی می‌توان زد: در صورتی که کارشناس فنی بخش تعمیرات از بوی دود سیگار خوشش نیاید و کامپیوتر شما نیز اندکی بوی سیگار بدهد، احتمالاً از ارائه سرویس محروم خواهید شد.

در این صورت بهتر است به سایر مراکز تعمیر سر بزنید؛ تا شاید فردی را پیدا کنید که مانند خودتان سیگاری باشد و یا دست کم از بوی سیگار متنفر نباشد!



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره