وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلفن همراه خورشیدی سامسونگ روانه بازار شد

تلفن همراه خورشیدی سامسونگ روانه بازار شد

نخستین تلفن همراه خورشیدی كه كاربرانش را قادر می‌كند با استفاده از نور خورشید در هر جایی كه هستند به شارژ باتری دستگاهشان بپردازند ازسوی سامسونگ روانه بازار شد.

 تلفن همراه Crest Solar E1107 در بازارهای متعددی از جمله هند، اروپا، آسیای جنوب شرقی و آمریكای لاتین روانه بازار می‌شود.

تلفن خورشیدی سامسونگ مشكل در دسترس نبودن منبع برق برای شارژ گوشی در مناطق روستایی را برطرف می‌كند. این تلفن هم با پنل خورشیدی در پشت دستگاه و هم از طریق سوكت برق قابل شارژ است و با یك ساعت شارژ خورشیدی تحت نور مستقیم می‌تواند حدود 5 تا 10 دقیقه زمان مكالمه فراهم كند.

تلفن سامسونگ 105.2 در 44.15 در 16.4 میلیمتر اندازه و یك صفحه 1.52 اینچی با وضوح 128 در 128 داشته و با یك مگابایت حافظه عرضه می‌شود.

این تلفن دارای امكانات ضروری مانند رادیو اف ام، زنگ آهنگ MP3 و چراغ قدرتمندی بوده و برای ایمنی مصرف‌كننده امكان Mobile Tracker را دارد كه به طور خودكار به كاربران هشدار می‌دهد سیم‌كارت تعویض شده یا یك پیام اضطراری كمك در موارد فوری ارسال می‌كند.

این تلفن همچنین ویژگی تماس جعلی دارد كه به كاربران كمك می‌كند برای فرار از موقعیت‌های غیرمطمئن وانمود كنند تلفنشان زنگ می‌زند. اگرچه شركت‌هایی از جمله شارپ و ال جی الكترونیكس تلفن‌های همراه خورشیدی ساخته‌اند اما هنوز محصولاتشان را به بازار عرضه نكرده‌اند.