وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یازده توصیه زنانه برای جوان به نظر رسیدن!

یازده توصیه زنانه برای جوان به نظر رسیدن!
جوان ماندن و شاداب به نظر رسیدن، آرزوی خیلی‌هاست و مخصوصا در میان خانم‌ها، کم نیستند آنهایی که چنین آرزویی در سر دارند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند…اگر شما هم از همین گروه‌اید از 11 توصیه زیر غافل نشوید

جوان ماندن و شاداب به نظر رسیدن، آرزوی خیلی‌هاست و مخصوصا در میان خانم‌ها، کم نیستند آنهایی که چنین آرزویی در سر دارند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند…

اگر شما هم از همین گروه‌اید از 11 توصیه زیر غافل نشوید:

* عینک مطالعه بنددار خود را دور گردن‌تان نیندازید. اگر شما بند عینک‌تان را دور گردن‌تان بیندازید علاوه بر اینکه فراموشکار به نظر می‌رسید، ضعف دید چشم‌تان در اثر بالا رفتن سن هم بیشتر خودش را نشان می‌دهد اما اگر


علاقه زیادی به همراه داشتن عینک‌تان دارید، می‌توانید در مواقع غیرضروری آن را روی سرتان قرار دهید.

* رنگ صورتی را برای رژلب‌تان انتخاب کنید. یکی از سریع‌ترین راه‌های جوان به نظر رسیدن استفاده از آرایش‌های روشن و کم‌رنگ است. استفاده از یک رژ‌لب صورتی که کمی هم برق‌لب روی آن مالیده شده است، صورت شما را بسیار روشن و جوان نشان می‌دهد و در عوض رنگ‌های تیره و مات صورت شما را مسن‌تر وجذابیت‌تان را کمتر می‌کند.

* جلوی موهایتان را کوتاه کنید. این کار مخصوصا برای خانم‌های بالای 50 سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی هم بکشید. اثر این کار در چهره‌تان را می‌توانید در اولین میهمانی‌ای که شرکت کردید، ببینید.

* دور مش‌ و‌های‌لایت‌های سفید، صدفی، استخوانی و نقره‌ای را خط بکشید. اگر که به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موها‌یتان به رنگ‌های روشن تغیر یافت و شما آن رنگ را می‌پسندید که هیچ؛ اما انتخاب کردن رنگ‌های خیلی‌ روشن مثل صدفی یا نقره‌ای به منزله مسن‌تر به نظر رسیدن برای یک خانم است. حالا انتخاب با خودتان است. اگر می‌خواهید 10 سال پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید، می‌توانید این رنگ‌ها را برای موها‌یتان برگزینید!

* دندان‌های خود را سفید کنید. هرچه‌قدر دندان‌های سفید و براق در شاداب به چشم آمدن چهره موثر است، به همان میزان هم دندان‌های زرد و کدر در زیاد نشان دادن سن موثر است. شما می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه‌ای اندک، دندان‌هایی زیبا و درخشان و در نتیجه چهره‌ای شاداب و بشاش داشته باشید.

* کمترین اما بهترین لباس‌ها را بخرید. پرکردن کمد و کشوهای خانه از لباس‌های مختلف و رنگارنگ که هیچ‌کدام مناسب یک مجلس هم نیستند، اصلا هنر نیست. هنر این است که شما کمترین اما بهترین لباس‌ها را بخرید. فقط هنگام خرید به هماهنگ بودن رنگ‌ها هم دقت کنید و سعی نمایید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که عیب‌های ظاهری بدن‌تان را بپوشاند. بد نیست که با هر دست لباس، یک گردنبند، انگشتر یا دستبند هم‌رنگش را هم تهیه کنید، این طوری کلی به روز و جوان به حساب می‌آیید!

* مناسب سن‌تان لباس بپوشید. منظور از این جمله آن نیست که خانم‌های بالای 40 یا 50 سال حق پوشیدن لباس‌های روشن را ندارند. منظور این است که در جوان‌نمایی افراط نکنید. خب مسلم است که پوشیدن شلوار بگ‌ کتان با یک تاپ گشاد اصلا برای سنین بالا مناسب نیست و فرد با پوشیدن این لباس‌ها در عوض جوان به نظر رسیدن، خیلی هم مضحک می‌شود بنابراین داشتن بهترین و مناسب‌ترین پوشش در سنین مختلف یکی از راه‌های جذاب به نظر رسیدن است.

* ظاهرتان را تغییر دهید. یکنواختی باعث کسلی و پیری می‌شود. پس برای آنکه به پیری زودرس مبتلا نشوید، هرچند وقت یک‌بار رنگ و مدل موها و حتی آرایش‌تان را تغییر دهید. حتی می‌توانید با عوض کردن رنگ یا مدل ابرویتان هم یک تغییر اساسی در چهره‌تان ایجاد کنید. اگر بتوانید سبک لباس پوشیدن‌تان را هم هر از گاهی عوض کنید، بد نیست.

* کفش‌ها هم در جوان بودن بی‌تاثیر نیستند. درست است که شما با کفش‌های طبی که ظاهر چندان زیبایی ندارند، راحت‌ترید اما باور کنید اگر برای شرکت در یک مهمانی که قرار است با ماشین بروید و برگردید، یک جفت کفش پاشنه بلند نگین‌دار بپوشید، بسیار شاداب و جذاب به نظر خواهید رسید.

*رنگ لباس و بوی عطرتان را مناسب فصل انتخاب کنید. اینکه شما در فصل تابستان لباسی روشن‌ به تن کنید و از عطر خنکی هم استفاده کنید، بسیار به جذابیت شما می‌افزاید و این‌طوری اطرافیان‌تان متوجه می‌شوند که روح جوانی و شادابی هنوز در شما پایدار است بنابراین حواس‌تان باشد که رنگ‌ها و بوها هم در جوان نشان دادن شما بی‌تاثیر نیستند.

* عمل جراحی زیبایی. آخرین توصیه برای جوان‌تر به نظر رسیدن از آنچه هستید، انجام عمل جراحی زیبایی برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و افتادگی پلک است. فقط برای این کار باید مجرب‌ترین و بهترین پزشک را انتخاب کنید تا از کرده خود پشیمان نشوید.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره