وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوش پوش ترین بازیگر مرد سینمای ایران

خوش پوش ترین بازیگر مرد سینمای ایران
در پی نظر سنجی سایت دوخت؛ درباره خوش‌پوش‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران سرانجام در یک رقابت بسیار نزدیک «بهرام رادان» به عنوان شیک‌پوش‌ترین بازیگر مرد ایرانی شناخته شد.

در این نظر سنجی از خوانندگان پرسیده‌شده بود : «به نظر شما شیک‌پوش‌ترین بازیگر مرد ایرانی در حال حاضرچه کسی‌ست؟» و گزینه‌ها شامل این بازیگران می‌شدند: محمدرضا فروتن، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، مهران مدیری، پارسا پیروزفر، پژمان بازغی، امین حیایی، شهاب حسینی، حامد کمیلی و حمید گودرزی. همچنین گزینه‌ای تحت عنوان « بازیگر مورد نظر من در گزینه‌های بالا نیست» تا چنانچه بیش از ده درصد آرا به این گزینه تعلق گرفت نظر سنجی مجددا با گزینه‌های بیشتری طراحی شود.

سرانجام پس از 20 روز رای‌گیری و در حالی که نتایج آرا چندین بار تغییر کرد، رای‌های داده شده به این ترتیب به بازیگران فوق تعلق گرفت:

محمدرضا فروتن 2 درصد آرا
محمدرضا گلزار 15 درصد آرا
بهرام رادان 25 درصد آرا
مهران مدیری 2 درصد آرا
پارسا پیروزفر 21 درصد آرا
پژمان بازغی 1 درصد آرا
امین حیایی 2 درصد آرا
شهاب حسینی 3 درصد آرا
حامد کمیلی 3 درصد آرا
و حمید گودرزی 23 درصد آرا.

همچنین به گزینه‌ی «بازیگر مورد نظر من در گزینه‌های بالا نیست» 3 درصد آرا تعلق گرفت که نشان می‌داد با اضافه نمودن هر یک از بازیگران دیگر به این لیست، تغییر چندانی در نفرات بالایی به وجود نمی‌آمد.

این در حالی است که در هفته نخست محمدرضا گلزار با 29 درصد آرا ، حمید گودرزی با 25 درصد آرا و بهرام رادان با 18 درصد آرا در رتبه‌های اول تا سوم بودند؛ اما در نهایت اکثریت نسبیِ شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بهرام رادان را در جایگاه اول، حمید گودرزی را در جایگاه دوم و پارسا پیروزفر را در جایگاه سوم قرار دادند.

از نکات جالب و پیش‌بینی نشده در این نظرسنجی، سقوط محمدرضا گلزار، بازیگر و سوپرمدل بسیار خوش‌چهره‌ی سینمای ایران به رتبه‌ی چهارم و حتی پس از پارسا پیروزفر است.

پارسا پیروزفر هم که یکی دیگر از بازیگران بسیار خوش‌چهره و جذاب ایرانی است، علی‌رغم آنکه سال‌های اخیر در سینما و تلویزیون کمتر ظاهر شده‌است در رتبه‌ سوم قرار دارد.

ولی به هر حال بهرام رادان بازیگر توانا و خوش‌چهره‌ی سینمای ایران در جایگاه اول قرار گرفت و به عنوان شیک‌پوش‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران در حال حاضر شناخته شد. رادان تا کنون چند بار به عنوان مدل (مانکن) تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است که شاید جالب‌توجه‌ترین مورد، استفاده از وی برای تبلیغ تی‌شرت‌های نیمانی (مسعود بهنود) بوده باشد.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره