وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آگهی زن میلیاردر در روزنامه برای پیدا کردن شوهر

آگهی زن میلیاردر در روزنامه برای پیدا کردن شوهر
رسانه های دولتی کره جنوبی اعلام کردند: بیش از 400مرد در این کشور برای زدواج با زن میلیونر کشورشان با یکدیگر در رقابت هستند.

سخنگوی این زن 49ساله در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه، اظهار کرد: از 20می سال جاری میلادی این زن میلیونر کره ای به رسانه های این کشور برای یافتن همسری مناسب آگهی داد و اعلام کرد که قصد دارد پس از سال ها مجرد بودن با فردی ازدواج کند که او را بفهمد و در مشکلات و خوشی ها و ناخوشی های زندگی با او همراه شود. گفته می شود، تاکنون 400نفر بین سنین 26 تا 49 سال آمادگی خود را برای ازدواج با این زن میلیونر کره جنوبی اعلام کردند، با این حال سخنگوی این زن گفت که این زن میلیونر با مردان 37تا 49ساله ازدواج می کند.

این زن میلیونر نیز در مصاحبه ای با خبرگزاری های داخلی کشورش، یادآور شد: آن قدر سرش شلوغ است که نمی تواند خود به دنبال همسری مناسب بگردد و به همین دلیل این کار را به آگهی ها و معاونانش محول کرده است.

دارای این زن 18میلیون دلار ثروت است و به همین دلیل از زنان ثروتمند متمول کره جنوبی به شمار می رود. از طرفی خواستگاران این زن از تمامی اقشار جامعه کره جنوبی از جمله سرباز، وکیل، پزشک، حسابدار و حتی کارمندان دولت هستند. با این حال، این زن تاکنون کسی را که شایسته باشد، از میان این 400نفر انتخاب نکرده است.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره